@ahalat

A - Halat

@ahalat

516 1693 851
Photos Followers Following

Login and follow this user.   Login


YEG | 26 |Owner @ 7Eighty Automotive | "You are free to choose but you are not free from the consequences of your choice"

http://www.7eightyauto.com






Create a profile page using your photos Instagram!


Sign in with Instagram

Share


Tags


#cute #whosdown #love #family #mexico #edmonton #yeg #wintertires #ineedanothervacation #plastidip #westsidemitsubishi #follow #girl #audi #funny #oilers #idrinktomuch #kmc #winter #willsmith #vacation #lol #custom #hot #hockey #matteblack #cars #newwhip #potd #selfie #red #l4l #tattoos #karmaloop #shopping #jeepsrt #rims #turnup #automotive #badboys #homies #customcars #advantiwheels #tbt #fun #vegas #oilersgame #party #baby #whatdoyouwant #mitsubishi #friends #wheels #goal #tickets #grill #newcolor #780 #like #letsgo #evo #jeep #bestmovie #yegcars #jokes #birthday #7eighty #srt #popcorn #gooilers #happy #dip #snapback

Delection Request


When the photograph which may be infringing on its copyright was found, or when the photograph in violation of the terms of service of this service is found, please indicate the account name of URL and your Instagram, and transmit e-mail to the following mail addresses.

contact

photo

Photo

1 / 25

Caption

#lol #funny #jokes #potd #yeg

Normal / 19 hours

33 Likes

@jdm_nicco @bluelittletiffy @fatimasaqqa @murda_doll666

4 Comments
@chellziswinning

@chellziswinning
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

@sammy_los0

@sammy_los0
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

@exoticformula

@exoticformula
That fickin zoom up on the last pic πŸ˜‚


Video

2 / 25

Caption

Bye to the red wheels! What color should we do next.. @7eightyautomotive #wheels #red #custom #automotive #dip #yeg #rims #cars #plastidip #newcolor

Normal / 1 days ago

29 Likes

@iris.chelsea @gorgeous_og93 @ottawaplastidip @phillyrahime

1 Comments
@ride_or_die_foe

@ride_or_die_foe
@success_ismy_destiny this is what plastidip does

photo

Photo

3 / 25

Caption

#oilers #tickets #love #hockey #gooilers #yeg #edmonton #780

Normal / 1 days ago

33 Likes

@1craybxtch @girlsofthenhl @aralyn_ @johnskfwheels

3 Comments
@halat0628

@halat0628
Who u going with @ahalat

@tanpappe

@tanpappe
Sweet photo!

photo

Photo

4 / 25

Caption

#oilers #yeg #homies

Valencia / 2 days ago

58 Likes

@goldencareless @sbeauoj @ktbear89 @brittmann89

5 Comments
@ahalat

@ahalat
#popcorn

@cromzk

@cromzk
#RexallButterIsntButter #BaeStahp

@jasminehunter

@jasminehunter
Staaaaahp bae @cromzk

@truhercules

@truhercules
πŸ’―

@ktbear89

@ktbear89
Jealous.

photo

Photo

5 / 25

Caption

Online shopping addiction #karmaloop #shopping #yeg #love

Normal / 2 days ago

15 Likes

@mercedesbenzito @_kms610 @papi_maz @missneid

1 Comments
@rayaxox

@rayaxox
You don't need any more black t shirts I know this because I colour coordinated your closet ..

photo

Photo

6 / 25

Caption

#ineedanothervacation #letsgo #whosdown #fun #vacation #hot #mexico #vegas #turnup

Normal / 2 days ago

28 Likes

@nassiram2007 @caitlynginge @missbosshoney @bluelittletiffy

2 Comments
@_theyknowbetter

@_theyknowbetter
Uhh can I have your cherry doesnt seem like you're going to eat it

@ahalat

@ahalat
Lol Yes u can have it @_theyknowbetter

photo

Photo

7 / 25

Caption

Before & after #dip #grill #jeep #7eighty #yeg

Normal / 3 days ago

30 Likes

@brookenatashafit @van1llaspice @seoulfullqueen @haydonclifton

6 Comments
@yihyaka

@yihyaka
Hey bro how much to dip my whole srt

@ahalat

@ahalat
What color ? @yihyaka

@yihyaka

@yihyaka
Matte black and some red emblems

@ahalat

@ahalat
@yihyaka txt me 7802390174

@mule_exo

@mule_exo
waaaay better! nice work

@ahalat

@ahalat
Thanks @mule_exo

photo

Photo

8 / 25

Caption

Wheels for our customers at sherwood park dodge! #jeepsrt #srt #cars @7eightyautomotive #wheels #kmc #red #yeg #7eighty

Normal / 3 days ago

20 Likes

@prestigemopar @brookenatashafit @halat0628 @seoulfullqueen

0 Comments
photo

Photo

9 / 25

Caption

Winter rims & tires in stock! These were a set up we did for a 2009 Infiniti FX50. @7eightyautomotive #7eighty #yeg #yegcars #automotive #wheels #wintertires #winter #advantiwheels

Normal / 3 days ago

14 Likes

@tbz06 @blckbook @fatimasaqqa @swiilliia

0 Comments
photo

Photo

10 / 25

Caption

#yeg #snapback #tattoos #potd #like #edmonton #780

Walden / 3 days ago

26 Likes

@missdameaner69 @s.kozlowski @amv_ @jessybee44

1 Comments
@cocaina.estefania

@cocaina.estefania
#CèlfieGameStrong


Video

11 / 25

Caption

#oilersgame #yeg #goal #gooilers

Normal / 5 days ago

44 Likes

@queen_lp_ @sherrisexo @kdnesbittt @murda_doll666

4 Comments
@cromzk

@cromzk
GOAAAAAAAAAALLLLLLL

@missneid

@missneid
Such great seats :)

@ahalat

@ahalat
@sammisilverman

photo

Photo

12 / 25

Caption

dat booty! #evo #mitsubishi #matteblack #plastidip #dip #yeg #edmonton @7eightyautomotive #780 #7eighty #love #like #customcars

Normal / 6 days ago

35 Likes

@nassiram2007 @marci_gustafson @bluelittletiffy

0 Comments
photo

Photo

13 / 25

Caption

Before & After #evo #dip #plastidip #custom #automotive #cars #love #yeg #edmonton #mitsubishi #matteblack #780 #7eighty @7eightyautomotive

Normal / 6 days ago

31 Likes

@dubs_one @jrbueta @jessiejsk8 @bluelittletiffy

2 Comments
@usa_lamborghinis

@usa_lamborghinis
Love car's ??? Plz follow us @ahalat

@yeg420

@yeg420
πŸ˜πŸ‘…πŸ’¦πŸ‘Œ

photo

Photo

14 / 25

Caption

Throwbackkkk #tbt #baby #family #love #like #yeg #cute

Lo-fi / 1 weeks ago

27 Likes

@mmmellyd @_jmfla @xtremesparkygirl @missneid

1 Comments
@missneid

@missneid
Amazing


Video

15 / 25

Caption

Lol yup #funny #whatdoyouwant

Normal / 1 weeks ago

19 Likes

@ashleyfynemore @caitlynginge @wow_ss @paigepiercey

3 Comments
@jesslyn__c

@jesslyn__c
Lol yep this is so me

@n3n4rod

@n3n4rod
@mrssarcastik every time is lunch time at work. Lol. πŸ˜‚

photo

Photo

16 / 25

Caption

😎 #lol #funny #yeg #potd

Normal / 1 weeks ago

65 Likes

@__samakkush @karilynnnnnn @kels.xo @januariia_

1 Comments
@__samakkush

@__samakkush
@danisha.lepko

photo

Photo

17 / 25

Caption

Coming soon! #newwhip

Normal / 1 weeks ago

52 Likes

@imran.yousuf @diianepics @jaimepickard @twindragon03

8 Comments
@johnskfwheels

@johnskfwheels
Haaaa no way!!

@ahalat

@ahalat
Yea man I'm doing it!! Stoked @johnskfwheels

@moetweety

@moetweety
Haha bullshit your not getting that car. Thats my next whip!

@moetweety

@moetweety
Stick to the isF leave the real whips for the real niggas

@ahalat

@ahalat
Fuck off @moetweety let's see who gets it first ;)

@moetweety

@moetweety
Haha its okay shes yours im sticking to my g35 for the next 5 years πŸ˜‚πŸ˜‚

photo

Photo

18 / 25

Caption

Just a #selfie

Walden / 1 weeks ago

40 Likes

@profeeldy @sherrisexo @ddleeee @jjessicajoan

12 Comments
@sjaek

@sjaek
Toootally looks like you're pooping!!

@ahalat

@ahalat
I have a great pooping face πŸ‘Œ @sjaek & @_livingdeadgiirl

@cromzk

@cromzk
#PoopGameStrong

@_livingdeadgiirl

@_livingdeadgiirl
Dammit @cromzk beat me to it! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

@reen1118

@reen1118
I'm gonna have to agree, pretty sure Nya makes the same #poopieface

@jadelindadesiree

@jadelindadesiree
Emo angle on point πŸ’ͺ

@profeeldy

@profeeldy
@ahalat

photo

Photo

19 / 25

Caption

#audi blacked out wheels , grill , mirrors & roof. #7eighty #yeg #cars #custom #dip

Normal / 1 weeks ago

33 Likes

@z33_ @mark_aone @shril @derksmenswear

2 Comments
@uwishbish

@uwishbish
Need to see u soon !!!!

@ahalat

@ahalat
@__uwishbish anytime

photo

Photo

20 / 25

Caption

Matte black #mitsubishi #evo just finished for #westsidemitsubishi #yeg #cars #custom #matteblack #edmonton #7eighty

Normal / 1 weeks ago

33 Likes

@z33_ @samirabass @ashlee_booo @bluelittletiffy

4 Comments
@megsant

@megsant
😍😍😍😍 I want

@johnskfwheels

@johnskfwheels
Oh shit dealership game!

photo

Photo

21 / 25

Caption

Lol πŸ˜‚πŸ˜‚

Normal / 1 weeks ago

46 Likes

@missdameaner69 @rayaxox @papi_maz @lilmissa_xo

9 Comments
@ahalat

@ahalat
Lol childish @sjaek

@sjaek

@sjaek
πŸ˜‡

@adriannasharun

@adriannasharun
@kaitlinlefurgey LOL

@asiandollxo

@asiandollxo
Lol that's hilarious

photo

Photo

22 / 25

Caption

Happy bday @sammy_los0 #yeg #birthday #party #love #fun #friends #family #potd #like #follow #l4l

Normal / 1 weeks ago

37 Likes

@z33_ @geekilicious126 @okipoki_ @tijanasabic

2 Comments
@sammy_los0

@sammy_los0
Ayyyy πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ

@seoulfullqueen

@seoulfullqueen
Hope u had a good birthday @sammy_los0 ✌️

photo

Photo

23 / 25

Caption

Happy birthday to my homie @sammy_los0 had a awesome weekend ! #yeg #birthday #party #idrinktomuch #love #fun #friends #family

Normal / 1 weeks ago

31 Likes

@leeleebear91 @em.meow @sammy_los0 @tijanasabic

0 Comments
photo

Photo

24 / 25

Caption

Nya! #cute #happy #girl #baby #yeg #potd #like #love #family

Walden / 1 weeks ago

46 Likes

@queen_lp_ @okipoki_ @halat90 @swiilliia

1 Comments
@jessiejsk8

@jessiejsk8
Wow sooooooo cute!!!!!


Video

25 / 25

Caption

#lol #bestmovie #funny #willsmith #badboys @moetweety @sammy_los0 @papi_maz @dre27paul @halat0628 @cromzk

Normal / 2 weeks ago

32 Likes

@truhercules @jobobaby_ @soso2751 @jessybee44

11 Comments
@sammy_los0

@sammy_los0
Hahahaha

@carlbee_

@carlbee_
@chloeburandt

@soso2751

@soso2751
@jy_royal have u seen this movie ?

@joshuaguadamuz

@joshuaguadamuz
@juiceman1117

@vanilla_mexican

@vanilla_mexican
Haha omg yes @soso2751

@soso2751

@soso2751
@jy_royal it is to funny

@pelhayek

@pelhayek
@johnjabz @belhayek @yeg.izmirli.insurance @paulelhayek @pshames