@chelsea__oh

Chels O

@chelsea__oh

407 764 599
Photos Followers Following

Login and follow this user.   Login


My jazz collection is rad and I get down to read poetry


Create a profile page using your photos Instagram!


Sign in with Instagram

Share


Tags


#breakdance #ilovekitties #butfirstlemmetakeaselfie #love #thetrews #dontwakeuptheroomate #mexico #kittykitty #allredeverything #inthemorning #romanticoverload #engaged #gettingmarried #heartandstrokeevent #stumped #fbf #16yrsold #squidroe #gr11 #oldschool #bengal #patrononice #canada #ancient #winter #sneaky #fthat #hesastud #lol #shhh #mangodeck #betterthanfreds #bestfriends #lovemyjob #danceparty #longhair #gettinghitched #grandeprairie #comostasbitches #nofucksgiven #pizza #showmeyourkitties #bestfriend #marryme #surprisesallweekend #loversbeach #kisses #youfeelold #locokitty #charliehebdo #landsend #engagementphotos #brr #hoodcat #toomanymargaritas #whoarethoseguys #goodfind #lovehim #socold #cabosanlucas #95 #eat #whodecidedthiswasagoodidea #redlightdistrict #thenorthpole #mickeys #cutenessoverload #yourparkistoocrowded #meow #mybff #allthepizza #winterlove #bodybreak #butimsodrunk #jesuischarlie #killerkitties #bracesfreshoff #dontcare #frigid

Delection Request


When the photograph which may be infringing on its copyright was found, or when the photograph in violation of the terms of service of this service is found, please indicate the account name of URL and your Instagram, and transmit e-mail to the following mail addresses.

contact

photo

Photo

1 / 25

Caption

Good find Chelsea #goodfind #16yrsold #youfeelold #yourparkistoocrowded

Normal / 4 days ago

51 Likes

@landontpetty @kurtjeske @02spenny02 @closie

3 Comments
@chelsea__oh

@chelsea__oh
Jokes on me windows 8 not so compatible with #95

@604lucky

@604lucky
Fuck i love that game

@the_kristyd

@the_kristyd
Ultimate #tbt ! πŸ™Œ

photo

Photo

2 / 25

Caption

Need this shirt #showmeyourkitties #ilovekitties #kittykitty #meow

Normal / 1 weeks ago

21 Likes

@jschinks @natayaxstasiuk @cher_cake

0 Comments
photo

Photo

3 / 25

Caption

Future Miss Chelsea B #gettinghitched #marryme #cutenessoverload

Hefe / 4 weeks ago

67 Likes

@reaerixon @itsme_r_d @jessica.kb @melissalane89

7 Comments
@sarjays

@sarjays
😍 too cute. #perfect

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@sarjays thanks :) πŸ’œπŸ’œπŸ’œ

@sonyajanda

@sonyajanda
Loveeeeee!!! β™‘β™‘β™‘ #mexico2016 #chelseawedsscott

@cher_cake

@cher_cake
Well that's flippin' adorable!❀️

@laanz89

@laanz89
Can't handle it!!! Love you guys

@jsjj33

@jsjj33
Love this one

@chrissyjoan

@chrissyjoan
πŸ˜πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

photo

Photo

4 / 25

Caption

What's going on back there?!?! #sneaky #kisses #love #engaged

Normal / 4 weeks ago

38 Likes

@heathercynthia @cmewilson @pallavi.xo @laanz89

2 Comments
@jessicaneufeld

@jessicaneufeld
Congrats!!

@jessleephoto

@jessleephoto
good pictures!

photo

Photo

5 / 25

Caption

Hug it out #hesastud #mybff #gettingmarried

X-Pro II / 4 weeks ago

46 Likes

@meganjo__ @vajj86 @mr_mike86 @jesschapman87

8 Comments
@mr_mike86

@mr_mike86
That doesn't look like Scotty did you find someone new? :P

@chelsea__oh

@chelsea__oh
It's his stunt double @mr_mike86

@bethrichels9

@bethrichels9
Love this one 😍 @chelsea__oh

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@bethrichels9 thanks πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

@lisaleblanc55

@lisaleblanc55
Love all the pics soo cute

@marcdomo

@marcdomo
Miss you guys! Come back soon!

@sonyajanda

@sonyajanda
This is mu favorite pic!! #chelseawedsscott

@chelsea__oh

@chelsea__oh
Thanks guys!

photo

Photo

6 / 25

Caption

Unbearable amount of cuteness right there #engaged #lovehim #romanticoverload

Normal / 4 weeks ago

43 Likes

@emilysander @the_kristyd @pallavi.xo @wolfeyos

2 Comments
@andirrhodes

@andirrhodes
Congrats girl!!! So excited for you!

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@andirrhodes thanks andi!!

photo

Photo

7 / 25

Caption

Birch trees are so hot right now #winter #thenorthpole #grandeprairie #brr

Crema / 4 weeks ago

39 Likes

@emilysander @kinderrrr @mackone1 @wolfeyos

0 Comments
photo

Photo

8 / 25

Caption

Got me a good catch #engagementphotos #winterlove #lovehim #bestfriend

Normal / 4 weeks ago

56 Likes

@volcom_blah @kinderrrr @sessileerose @wolfeyos

5 Comments
@jsjj33

@jsjj33
More, more, I want to see more! You can't tease me like that @chelsea__oh

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@jsjj33 haha so fun hey?!? we just got them done today so we only got a couple but we will have more in a few weeks!! Yaaaay πŸ’—πŸ’œπŸ’—πŸ’œπŸ’—πŸ’œ

@paigebabes86

@paigebabes86
I love you guys ❀️

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@paigebabes86 πŸ’œ love you too!! πŸ’œ

photo

Photo

9 / 25

Caption

Erik is probably gunna hate this haha. #oldschool #gr11 #BracesFreshOff #ancient @erik_troy

Normal / 1 months ago

24 Likes

@atizzel @ccsere @_auna_slava_ @jesschapman87

4 Comments
@ttrevor

@ttrevor
That's only half of @erik_troy lol

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@ttrevor haha super funny seeing old ass photos

@mikefrankejr

@mikefrankejr
Haha sick neck

@ttrevor

@ttrevor
Lol #jacked

photo

Photo

10 / 25

Caption

πŸ•πŸ™ŠπŸ˜‚ Bad food Saturdays... Is it just me or is that totally hilarious lol #eat #pizza #AllThePizza

Normal / 1 months ago

28 Likes

@sonyajanda @belbinger @tashy_spice @kevin_parton

5 Comments
@jamieleightaylor25

@jamieleightaylor25
Took me a minute to clue in that it goes to a song lol but made me laugh lol

@sonyajanda

@sonyajanda
Omg!!! I read that to the tune of last resort - papa roach. @jamiejanda will love this!

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@sonyajanda haha so funny right!

@zeeeebatian

@zeeeebatian
Papa roach... or papa john

photo

Photo

11 / 25

Caption

#BODYBREAK gotta love Hal and Joanne for keeping Canada healthy and fit! #LoveMyJob #HeartAndStrokeEvent

Mayfair / 1 months ago

42 Likes

@ccmciver @xanerele @mr_mike86 @jsjj33

5 Comments
@deeriich

@deeriich
NO WAY!

@robmann01

@robmann01
Best 1 minute commercials ever!!

@slimtug604

@slimtug604
Stay fit and have fun!

@one_man_wolf_pack1

@one_man_wolf_pack1
I'm incredibly jealous of this and I don't even know why...

@meldunbar87

@meldunbar87
Keep fit and have fun πŸ‘

photo

Photo

12 / 25

Caption

Me n Brit at #SquidRoe #whoarethoseguys ?!? #lol #CaboSanLucas #DanceParty #ComoStasBitches

Normal / 1 months ago

18 Likes

@kdoodmaaan @cqlou @catridgeway @kristinagould

2 Comments
@chelsea__oh

@chelsea__oh
#AllRedEverything #RedLightDistrict

@catridgeway

@catridgeway
Sooooo Jesus right now'#!!

photo

Photo

13 / 25

Caption

Life does not suck #LandsEnd #CaboSanLucas #LoversBeach #Mexico

Lo-fi / 1 months ago

43 Likes

@atizzel @ron_604 @reaerixon @kristinagould

4 Comments
@kassi_l

@kassi_l
😍

@catridgeway

@catridgeway
Is that your resort or the one for the wedding?

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@catridgeway it's just a few more down from this one. (Ours is actually a lot nicer!)

@sarahjeanne82

@sarahjeanne82
@chelsea__oh nice!! Have you picked a wedding date!?


Video

14 / 25

Caption

Breaking it down at #mangodeck #cabosanlucas #mexico #breakdance #toomanymargaritas #patrononice

Skyline / 1 months ago

9 Likes

@__ia442 @sorajaoff @desireerae @laanz89

3 Comments
@one_man_wolf_pack1

@one_man_wolf_pack1
The girl taking a selfie in the background is awesome

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@one_man_wolf_pack1 lol totally. #butfirstlemmetakeaselfie

photo

Photo

15 / 25

Caption

There are more Muslims who build schools for girls than bomb schools for girls. We can't allow a group of people who use a religion as a platform to fuel their hatred to paint everyone else who follows that religion as bad people. #jesuischarlie

Normal / 2 months ago

29 Likes

@caaamilleh @barbvolp @marcberd @rosss_am_

1 Comments
@chelsea__oh

@chelsea__oh
#charliehebdo

photo

Photo

16 / 25

Caption

#stumped #mickeys

Ludwig / 2 months ago

13 Likes

@ccsere @02spenny02 @catridgeway @cballzzz

2 Comments
@ctlaltairdelete

@ctlaltairdelete
"Ask and you shall receive" you shall is a contraction of you'll. Boom.

@muz_khalifa46ish

@muz_khalifa46ish
Shiet... i really wish i didnt see this

photo

Photo

17 / 25

Caption

Happy New Year!

Normal / 2 months ago

23 Likes

@missylou9 @ccsere @thedjoki @samanthashandil

3 Comments
@sydney.allison

@sydney.allison
someone's a hottie 😍

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@sydney.allison 😘

@chelsea__oh

@chelsea__oh
#bestfriends


Video

18 / 25

Caption

Whisper dancing at 2 in the with a surprise guest. #shhh #dontwakeuptheroomate #butimsodrunk #surprisesallweekend

Normal / 3 months ago

45 Likes

@meganjo__ @d.benedetto @missmullaly @duncantelford

7 Comments
@sonyajanda

@sonyajanda
Hahah love this! #iceicebaby

@volcom_blah

@volcom_blah
Haha goldenπŸ‘Œ

@wolfeyos

@wolfeyos
Lol u killed it.

@sonyajanda

@sonyajanda
@jamiejanda

@jamiejanda

@jamiejanda
U posted it !!?? @chelsea__oh friends off bud

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@jamiejanda I liked every one of your photos. Friends off never πŸ’ƒ

@bridalinstaglam

@bridalinstaglam
@chelsea__ohπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

photo

Photo

19 / 25

Caption

A happy caturday right back at ya! @turbo_jayhall #bengal #killerkitties #hoodcat

Lo-fi / 4 months ago

21 Likes

@missylou9 @landshark604 @ccsere @missmedium

1 Comments
@tanyajeniece

@tanyajeniece
Ahhhh cute!!! a bengal kitty 🐱 I want one lol

photo

Photo

20 / 25

Caption

When the inside of your door freezes... Don't go play in the snow... #frigid #socold #grandeprairie #whodecidedthiswasagoodidea

Hudson / 4 months ago

25 Likes

@rachelle_rena @atizzel @sizzlinwokjones @jamiejanda

8 Comments
@jsjj33

@jsjj33
😩

@chrissyjoan

@chrissyjoan
😳

@jschinks

@jschinks
at least your furnace didn't stop working early this morning...

@laanz89

@laanz89
πŸ˜–

@paigecarter157

@paigecarter157
Holy shit haha I though -5 was bad... 😁

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@jschinks OMG that happened to you guys???

photo

Photo

21 / 25

Caption

Hawaiian #FBF @franks_hotsauce

Walden / 4 months ago

12 Likes

@franks_hotsauce @the_tony_jackson @landshark604 @cballzzz

2 Comments
@chelsea__oh

@chelsea__oh
@franks_hotsauce haha right?!!! Lol


Video

22 / 25

Caption

I love rock and roll at the pool hall 🎻🎢 The Trews #thetrews #betterthanfreds

Vesper / 4 months ago

12 Likes

@volcom_blah @zeeeebatian @jessicaneufeld @desireerae

0 Comments

Video

23 / 25

Caption

Then I met the Trews #thetrews #inthemorning #betterthanfreds

Normal / 4 months ago

10 Likes

@volcom_blah @jessicaneufeld @desireerae @mmetcalfe14

0 Comments
photo

Photo

24 / 25

Caption

Oh my god I don't care #nofucksgiven #dontcare #longhair #fthat

Amaro / 4 months ago

24 Likes

@chelsealikely @brettanie_ @canigetawhatwhatttt @kristinagould

0 Comments
photo

Photo

25 / 25

Caption

If it fits... I sits. He wanted to come home with me, he misses his momma #locokitty #bengal

Sierra / 4 months ago

21 Likes

@tanyajeniece @curtisbelanger @reibling3 @jamiejanda

10 Comments
@curtisbelanger

@curtisbelanger
How much does a cat like that cost?

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@curtisbelanger they range from $400 - $2000, depends on their coat and how leopardy it gets. This lil buddy actually doesn't have a show cat coat so he was around $600

@curtisbelanger

@curtisbelanger
So sick is it twice the size of a regular cat?

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@curtisbelanger this guy was the runt so he's not but the boys usually get huge and the girls are about the size of a reg cat

@curtisbelanger

@curtisbelanger
So cool yea if i get a cat again ill def have to check that type of cat out

@ccsere

@ccsere
I have a girlfriend cat for him... Leo the leopard Bengal. My cats arch nemesis.

@chelsea__oh

@chelsea__oh
@ccsere post a photo!