@greyfriars

greyfriars

@greyfriars

241 386 212
Photos Followers Following

Login and follow this user.   Login


From Malaysia






Instagramの写真を使って、プロフィールページを作成しよう!


Sign in with Instagram

Share


削除依頼


自分の著作権を侵害している可能性のある写真を見つけた場合や、当サービスの利用規約に違反している写真を見つけた場合、URLおよびあなたのInstagramのアカウント名を記載して、以下のメールアドレスまで、メールを送信して下さい。

contact

photo

Photo

1 / 25

Caption

Reflection...

Lo-fi / 1 months ago

17 Likes

@debbielim @heedeoki_system @joomjim @makalito

0 Comments
photo

Photo

2 / 25

Caption

Marching on...

Amaro / 2 months ago

26 Likes

@weiqleong @beat_ @heedeoki_system @wun_hwei

1 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Nice greens, hope you have been well.

photo

Photo

3 / 25

Caption

Be still...

Lo-fi / 2 months ago

28 Likes

@michelovs @heedeoki_system @joomjim @mamemamekichi

5 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Sooo beautiful ❤️

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 thanks Karen! You are always so kind. Appreciate it. 🙏✨

@greyfriars

@greyfriars
Thanks @bbbizhexi ! Appreciate it. 🙏✨

@maineooi

@maineooi
Nice view 😊

photo

Photo

4 / 25

Caption

Bamboo is flexible, bending with the wind but never breaking...

Lo-fi / 2 months ago

37 Likes

@becuriousinc @naka_idea @saisonforever @noithepa

14 Comments
@sawee

@sawee
Lol! Go hiking there next round! I'm sure you will like it! 😁✌️

@risayin

@risayin
🌿🌿🌿😁

@greyfriars

@greyfriars
@sawee sweet! 👍

@greyfriars

@greyfriars
@risayin yeah. The tree. 😔

@kaz_52

@kaz_52
Holy lord! YES ❤️❤️❤️❤️

@noithepa

@noithepa
So Beautiful!

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 such an honour coming from you. Thanks for the kind comment. Appreciate it. 🙏✨

@greyfriars

@greyfriars
Thanks @noithepa . You have a great feed as well. 👍

photo

Photo

5 / 25

Caption

Left behind...😮

X-Pro II / 3 months ago

19 Likes

@erntliew @velvet_latte @risayin @twinkle1972

4 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Have a nice weekend!

@risayin

@risayin
Don't emo & enjoy holiday 😆

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 thanks Karen! You too, have a great weekend. 🙏✨

@greyfriars

@greyfriars
@risayin hahaha. Funny! 😜

photo

Photo

6 / 25

Caption

Step back...

Normal / 3 months ago

19 Likes

@linrongrong_06 @grey_matters @joomjim

0 Comments
photo

Photo

7 / 25

Caption

Move along...

Amaro / 3 months ago

27 Likes

@debbielim @joycesays @pss1207 @twinkle1972

6 Comments
@greyfriars

@greyfriars
Thanks @linrongrong_06 ! Appreciate it. 🙏✨

@noithepa

@noithepa
👍😍

@greyfriars

@greyfriars
Thanks @noithepa ! Appreciate it. You have a great weekend. 🙏✨

@maineooi

@maineooi
Where is the place?

@maineooi

@maineooi
It looks nice ...👍

photo

Photo

8 / 25

Caption

Reading...

Inkwell / 4 months ago

24 Likes

@plus_thinking @felliciali @mamemamekichi @twinkle1972

2 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Very nice

@greyfriars

@greyfriars
Thanks Karen! 🙏✨

photo

Photo

9 / 25

Caption

I look to you.
I look to you.
After all my strength is gone,
In you I can be strong.
~Whitney Houston~

Walden / 4 months ago

27 Likes

@noithepa @wun_hwei @twinkle1972 @kibum_c

4 Comments
@risayin

@risayin
☁🌁👍😊

@greyfriars

@greyfriars
Thanks @risayin ! Appreciate it. 🙏✨

@risayin

@risayin
haha btw where's this place ah?

@greyfriars

@greyfriars
@risayin haha. A place that you weren't able to go previously. 😜

photo

Photo

10 / 25

Caption

Dare to be different... 🌀🎏

Amaro / 5 months ago

33 Likes

@noithepa @pss1207 @littlesunnyisland @cheapshirts

1 Comments
@risayin

@risayin
dare to be senior 😜

photo

Photo

11 / 25

Caption

Life could be as simple as this... 😊

Amaro / 6 months ago

33 Likes

@ev_alarcon @samoosg @twinkle1972 @wun_hwei

8 Comments
@risayin

@risayin
really? 😩

@greyfriars

@greyfriars
@lisayin a good company. 😊

@kaz_52

@kaz_52
How have you been?

@twinkle1972

@twinkle1972
简单就是幸福

@greyfriars

@greyfriars
@twinkle1972 应该吧。😊

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 I'm doing fine. Cut my finger though. 😂😓😅

@greyfriars

@greyfriars
Thanks @alegrakotka ! Appreciate it. 🙏✨

photo

Photo

12 / 25

Caption

Colorful... 😁

Normal / 6 months ago

36 Likes

@seouri @and.i.like.you @littlesunnyisland @kaz_52

5 Comments
@risayin

@risayin
so blue 😜

@3saruco

@3saruco
Beautiful!

@greyfriars

@greyfriars
@lisayin is not red. 😜

@greyfriars

@greyfriars
Thanks @3saruco ! Appreciate it. 🙏✨

@kaz_52

@kaz_52
Sorry I missed this shot of yours...

photo

Photo

13 / 25

Caption

The light at the end of the tunnel...

Amaro / 7 months ago

37 Likes

@seouri @santographybydannysantangelo @djasonnam @wun_hwei

2 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Love the shot

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_53 Thanks Karen. 🙏✨

photo

Photo

14 / 25

Caption

Accept what is, let go of what was, and have faith in what will be. ~Sonia Ricotti~

Brannan / 7 months ago

28 Likes

@mikeberso @littlesunnyisland @risayin @johnny_ccy

2 Comments
@risayin

@risayin
Like this quote so much ! 👍

@greyfriars

@greyfriars
@lisayin thanks Lisa! Haha. Is a reminder for you. 😝😂😁

photo

Photo

15 / 25

Caption

......

Lo-fi / 8 months ago

30 Likes

@chying23 @plus_thinking @joomjim @wun_hwei

2 Comments
@kaz_52

@kaz_52
China?

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 hey Karen, this is Odaiba japan. Captured long ago. I'm usually a latergram, not insta. Lol. 😂😅😁

photo

Photo

16 / 25

Caption

Happy Chinese New Year Everyone!! Gong Xi Fatt Chai!! Huat ar!! 😁🎉💥🎊🎋💰🀄️🍻

Hefe / 9 months ago

25 Likes

@littlesunnyisland @felliciali @sawee @joomjim

5 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Been a long time CY, hope you have been well, happy Chinese New Year.

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 hi Karen! Wish you are well too. Gong xi Fatt chai!

@niponpila

@niponpila
Happy Chinese New Year!

@twinkle1972

@twinkle1972
@greyfriars happy new year!

@greyfriars

@greyfriars
@ibe_e @niponpila @twinkle1972 happy Chinese New Year to you too!

photo

Photo

17 / 25

Caption

Finish each day and be done with it. You have done what you could. Some blunders and absurdities no doubt crept in; forget them as soon as you can. Tomorrow is a new day. You shall begin it serenely and with too high a spirit to be encumbered with your old nonsense.
~Ralph Waldo Emerson~

Hefe / 9 months ago

41 Likes

@seouri @slowlife @mikeberso @wun_hwei

4 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Gorgeous really 💛💛💛

@risayin

@risayin
So beautiful 🌅

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 thanks Karen! Appreciate it. 🙏✨

@greyfriars

@greyfriars
@lisayin thanks Lisa! 😁🙏✨


Video

18 / 25

Caption

For the fun of it... Happy New Year everyone!! 🎉🎉
Wishing you a blessed year ahead. 😊

Normal / 10 months ago

20 Likes

@debbielim @heedeoki_system @risayin @wun_hwei

9 Comments
@felliciali

@felliciali
新年快樂 ↖(^ω^)↗

@saisonforever

@saisonforever
Happy new year !

@wengal_wong

@wengal_wong
Happy new year @greyfriars

@twinkle1972

@twinkle1972
@greyfriars Hi, happy new year! You are so cute, made this for 2013... Hahaha

@greyfriars

@greyfriars
@felliciali happy new year to you too! 🎉🎉🎉

@greyfriars

@greyfriars
@yap0829 happy new year to you too! 🎉🎉🎉 have a great year alright. ;)

@greyfriars

@greyfriars
@wengal_wong happy new year! Exciting year ahead for you. Wishing you good health and happiness! 😊🎉

@greyfriars

@greyfriars
@twinkle1972 haha. Following the crowd. 😁 happy new year to you too! Take care and wishing you and your family good health, wealth and happiness ya! 😊🎉

photo

Photo

19 / 25

Caption

When the waves hit the shore...

Hefe / 10 months ago

18 Likes

@cherryberry118 @plus_thinking @heedeoki_system @wun_hwei

6 Comments
@kaz_52

@kaz_52
And you thought, is this the end of the world? 😂😂😂

@makubex718

@makubex718
Got facebook? Hope to play a match again with u..haha

@paosama

@paosama
Nice pic!!!

@greyfriars

@greyfriars
@makubex718 sure got lar! Add me. Let's go. We playing every Saturday. Indoor court. Foc! Lol.

@greyfriars

@greyfriars
@paosama thank you very much. Appreciate it! 🙏✨

@makubex718

@makubex718
Haha...what name??

photo

Photo

20 / 25

Caption

Squares...

Hefe / 10 months ago

26 Likes

@molly28 @felliciali @hanauim @heedeoki_system

6 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Tell me you are not in Sg?

@twinkle1972

@twinkle1972
机场。又在旅途上了?

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 haha.. I'm not in Sg. But which place does it looks like?

@greyfriars

@greyfriars
@twinkle1972 hey, long time didn't see your work already. Yes is an airport but not travelling. My pic nvr instant. Lol. Sorry for the confusion. And I don't travel often actually. 😁😅

@twinkle1972

@twinkle1972
@greyfriars I have not posted any these days. I am using another media more often. But i still come here to appreciate others' work... Happy holidays... Wish you are 'two' soon, before 2013 ends 😻

@kaz_52

@kaz_52
Thought you were at marina bay sands 😅

photo

Photo

21 / 25

Caption

Ahh.. a break in mid week... 😁

Walden / 10 months ago

16 Likes

@cilags @heedeoki_system @masa_ssk @wun_hwei

4 Comments
@risayin

@risayin
Erm but u just back from holiday right? Lazy bum 😁

@greyfriars

@greyfriars
@lisayin hahaha. I don't choose when are the holidays. :p

@risayin

@risayin
Picky ~😜

@greyfriars

@greyfriars
@lisayin tell that to the holiday planner. 😜

photo

Photo

22 / 25

Caption

Missing the sunny days...

Amaro / 11 months ago

22 Likes

@debbielim @chloe_py @heedeoki_system @premiumview

6 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Looks good!!

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 thanks Karen! 😊🙏✨

@risayin

@risayin
Tokyo? 😊

@greyfriars

@greyfriars
@lisayin yup. Crossing the rainbow bridge towards Odaiba. 😊

@chloe_py

@chloe_py
@greyfriars pls be our FOC tour guide, lol

@greyfriars

@greyfriars
@chloe_py sure. Just need to sponsor me flight and accommodation. I'm good to go. 😝

photo

Photo

23 / 25

Caption

Autumn, ginkgo leaves... 🍁🍂

Normal / 11 months ago

27 Likes

@mayeewong @makubex718 @heedeoki_system

8 Comments
@kaz_52

@kaz_52
So beautiful...you went to Japan recently? Surprise you are still up...

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 thanks Karen! 🙏✨ Nope. Was browsing some old photos I took previously when I was there. 😜. One post before going to bed. You are still up too.

@kaz_52

@kaz_52
Yeah was chatting with a friend in KL about work on what'sapps, you have a great day tomorrow k? 😊 you?

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 I see. Just finishing up some work. Have a great day tomorrow too. 😉

@risayin

@risayin
I miss the chance to see 🍁😢

@greyfriars

@greyfriars
@lisayin grab the the chance next time lo. 😉

@risayin

@risayin
@greyfriars yes will do 😊 is this the street in tokyo that u told me the other day?

@greyfriars

@greyfriars
@lisayin haha. Is not. I didn't manage to go there, remembered? This is some where else in Tokyo. Is a koen near shiodome. 😉

photo

Photo

24 / 25

Caption

Crossing...

Normal / 11 months ago

25 Likes

@qureyoon @plus_thinking @felliciali @heedeoki_system

4 Comments
@twinkle1972

@twinkle1972
@greyfriars hello... Long time no see here... This looks like bangkok to me?

@kaz_52

@kaz_52
Hello BKK!

@greyfriars

@greyfriars
@twinkle1972 hey, yeah disappear for a while. Hope you are well. This is taipei Taiwan. 😉

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 haha.. This is Taiwan. 😉

photo

Photo

25 / 25

Caption

Reflection or refraction...

Hefe / 11 months ago

22 Likes

@molly28 @heedeoki_system @velvet_latte @risayin

2 Comments
@kaz_52

@kaz_52
Been ages CY, how are you?

@greyfriars

@greyfriars
@kaz_52 thanks Karen. Yeah, in practicing the disappearing act. Lol. I'm well. Wish the same to you. ;)