@marv_artistic

Marviel Underwood

@marv_artistic

927 3776 1205
Photos Followers Following

Login and follow this user.   Login


CEO of ArtistiCreation β—‡β—‡
SDSU
#ArtistiCreation
#GhostGang πŸ‘»
#Aztec4Life

http://TheArtistiCreation.com






Create a profile page using your photos Instagram!


Sign in with Instagram

Share


Tags


#ghostgang #luckydad #dodgers #grammar #hehatesme #artisticreation #greenbay #tdg #mattkemp #tbt #phantomlounge #losangeles #dadandson #gopackgo #adnightclub #packers

Delection Request


When the photograph which may be infringing on its copyright was found, or when the photograph in violation of the terms of service of this service is found, please indicate the account name of URL and your Instagram, and transmit e-mail to the following mail addresses.

contact

photo

Photo

1 / 25

Caption

Love wearin all black you should see my closet. Rock that all white when I'm feelin' Godly. Fuck is y'all saying b**ch my hood love me. 510 real ni**as know me. 🎢🎢🎢

Normal / 12 hours

133 Likes

@aley__cat @artisticreation @bellab22 @christina_ll

5 Comments
@tonelbowie

@tonelbowie
Our shit real life, not a movie-somebody need to pray for my city-I come from the grip, I'm wit that shit! E-40

@mandyazizam

@mandyazizam
Why have we not partied yet!! Haha

@plays0mejazz

@plays0mejazz
"I don't do no drugs, I be off liquor. So lifted, flyer than yo girl, baby gone and take my picture. See I gotta get this money, my palms itchin. Ni**as gossip like hoes, most of 'em b****es" 🎢🎢😝😎

@marv_artistic

@marv_artistic
She be goin @plays0mejazz @tonelbowie

@_leloni_

@_leloni_
Cool guys right there 😎

photo

Photo

2 / 25

Caption

Normal / 1 days ago

180 Likes

@bornbare @cmbaines88 @yas_1986 @moaztec34

5 Comments
@gr8_donatus

@gr8_donatus
This is UFKN dope! Sic pic, Marv.

@usajonas

@usajonas
Good move marv. Keep on this angle

@leehah88

@leehah88
I love this pic

@katycalvin

@katycalvin
Scary😦

photo

Photo

3 / 25

Caption

My son's first biography. Of course it was of his favorite player #MattKemp. #LosAngeles #Dodgers

Normal / 1 weeks ago

145 Likes

@2azzzzz @prymelife @midemacfotos @leehah88

11 Comments
@liquorstoremike

@liquorstoremike
He knows what's up

@s1mplybeautiful

@s1mplybeautiful
@therealmattkemp

@mousiebringas

@mousiebringas
Dang not Adam jones!

@bellab22

@bellab22
πŸ‘πŸ‘

@rockyrunrun

@rockyrunrun
You need to bring your kid back to the bay HOMIE

@roniworld

@roniworld
πŸ‘Œ

@mommy_gaga

@mommy_gaga
His "nike" name lmao glad he finished

@marv_artistic

@marv_artistic
He fixed it already @mommy_gaga

photo

Photo

4 / 25

Caption

Fronting..... I don't even drink wine or champagne... Don't believe anything on Instagram... Lol!

Normal / 1 weeks ago

164 Likes

@thefonkshow @_septemberlove_ @a2i_foundation @nvusxo

24 Comments
@marv_artistic

@marv_artistic
Lmao #Grammar @instadev11

@juju_pitts

@juju_pitts
Grammer police

@juju_pitts

@juju_pitts
Damn it grammar*

@marv_artistic

@marv_artistic
@juju_pitts that damn @instadev11 smartest gangsta I know

@mousiebringas

@mousiebringas
@instadev11 you right!! I'm brain dead writing a paper for my masters 😫

@leehah88

@leehah88
Turnt !!

@plays0mejazz

@plays0mejazz
You want me to like pics like this ha! πŸΈβ˜•οΈ lol

@marv_artistic

@marv_artistic
Lol yes @plays0mejazz

photo

Photo

5 / 25

Caption

Lol @ah_tee_yah I need 10%!

Normal / 1 weeks ago

126 Likes

@thefonkshow @_septemberlove_ @a2i_foundation @bellab22

2 Comments
@ah_tee_yah

@ah_tee_yah
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ your a sick dude I tell you...

@lilj650

@lilj650
Love red!!!

photo

Photo

6 / 25

Caption

Ghost boy....

Normal / 1 weeks ago

124 Likes

@_stevelan @vcovarrubias_ @ooopsmadeyouwet @raymellado

5 Comments
@cappucheena

@cappucheena
Marv I miss seeing your face!! I hope all has been well!!!

@whiterussiaa

@whiterussiaa
πŸ‘»πŸ‘»πŸ‘»πŸ‘»

@gen2u

@gen2u
πŸ’­

@plays0mejazz

@plays0mejazz
πŸΈβ˜•οΈ lol

photo

Photo

7 / 25

Caption

Since 2005... Posted with my boy @tfont7. #phantomLounge

Normal / 2 weeks ago

120 Likes

@wildcat_bono @so_sassygabi @make_a_play @ooopsmadeyouwet

3 Comments
@tfont7

@tfont7
@marv_artistic my guy guy good looking on that fresh gear it's always a movie with us see you next week Fam Chuuuuuch

@marv_artistic

@marv_artistic
Off top! @tfont7

photo

Photo

8 / 25

Caption

Rocking with @hollywood_g26 the other night for my boy @mister_mccarty birthday.

Normal / 2 weeks ago

116 Likes

@marv_artistic @whiterussiaa @san_leandro_drocity510 @lov3lylisa77

2 Comments
photo

Photo

9 / 25

Caption

The homie @crysvizcarra in the GhostGang Throwback jersey.. #ArtistiCreation #GhostGang Shop.TheArtistiCreation.com

Normal / 2 weeks ago

146 Likes

@bliss_ville @aaronnnlo @baybee_kaykay @raymellado

10 Comments
@claribel_moreno

@claribel_moreno
That throwback! I need that! @marv_artistic

@marv_artistic

@marv_artistic
@claribel_moreno πŸ‘ŒπŸ‘

@crisresto

@crisresto
Every Puerto Rican should know that.

@crysvizcarra

@crysvizcarra
😘😘😘😘

@spectreapparel

@spectreapparel
Yeah dig that!

@get_cocky

@get_cocky
Awesome Gear @marv_artistic

@marv_artistic

@marv_artistic
Thanks fan @get_cocky

photo

Photo

10 / 25

Caption

A Different Lifestyle: Outstand|Standout #ArtistiCreation #GhostGang

Normal / 3 weeks ago

199 Likes

@claribel_moreno @get_cocky @ooopsmadeyouwet @san_leandro_drocity510

13 Comments
@markiiemark

@markiiemark
That hat!

@ladymaximo

@ladymaximo
@k_freshyard don't look! πŸ™ˆ

@sweetsmilez

@sweetsmilez
πŸ™ˆπŸ˜³

@k_freshyard

@k_freshyard
Oh hell no @ladymaximo

@thaimae

@thaimae
Dope AF

@san_leandro_drocity510

@san_leandro_drocity510
Hey bro I'll in SD next month for the raiders game .. @marv_artistic

photo

Photo

11 / 25

Caption

I don't miss them cold ass games though!! @nickbarnettlb @nickthepick36 frozen snotty noses and the wind cutting that face. Lol #GreenBay #Packers #GopackGo

Normal / 3 weeks ago

186 Likes

@lito_187 @_septemberlove_ @alwaysbrave84 @meo_gymnast0302

25 Comments
@cmbaines88

@cmbaines88
Love love love!

@jamieawallace510

@jamieawallace510
Or that ugly ass jersey...πŸ˜πŸ˜‚

@nickbarnettlb

@nickbarnettlb
As long as you winning!!

@iamjak_mosaic

@iamjak_mosaic
cool let me know if youd like to order a custom wood art piece! jaktart@hotmail.com

@lilj650

@lilj650
Omg this convo though hahaha! @marv_artistic

@scuba_steve_13

@scuba_steve_13
@jamieawallace510 they have Wifi in the kitchen?

@cmbaines88

@cmbaines88
This game right now...imma need a TD asap

@marv_artistic

@marv_artistic
Lol I know right @cmbaines88

photo

Photo

12 / 25

Caption

She didn't make it for 2 min!! Knocked out!!!

Normal / 3 weeks ago

189 Likes

@nick_fury_9 @get_cocky @bellab22 @vcovarrubias_

10 Comments
@mrsweetwyne

@mrsweetwyne
I just punched this iPad SOOOO hard! πŸ‘ŠπŸ‘Š

@marv_artistic

@marv_artistic
Lol good! @mrsweetwyne

@2azzzzz

@2azzzzz
Are those freckles Marv?

@marv_artistic

@marv_artistic
Could be lol @2azzzzz

@2azzzzz

@2azzzzz
Lol well it's cute πŸ˜‰

photo

Photo

13 / 25

Caption

Artistic Throwback Jersey available now at Shop.TheArtistiCreation.com #ArtistiCreation #GhostGang

Normal / 3 weeks ago

114 Likes

@whiterussiaa @claribel_moreno @get_cocky @baybee_kaykay

7 Comments
@shreddiemoves

@shreddiemoves
Yea need that πŸ‘Œ

@hokustarr

@hokustarr
I want one of these Marv

@arojas82

@arojas82
@marv_artistic πŸ‘ŒπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

@rollieroll

@rollieroll
New phone hit me g

@marv_artistic

@marv_artistic
Yup @rollieroll

@thefonkshow

@thefonkshow
How fast can I get a shirt and hat if I order online... im tryna be a #ghost on stage!

@sexieeash

@sexieeash
I Iove this ...

photo

Photo

14 / 25

Caption

#Tbt Marvi and I chillin @dj_rffirmative wedding #DadAndSon

Normal / 4 weeks ago

277 Likes

@nick_fury_9 @baybee_kaykay @iamklemm @mscalilivingood

12 Comments
@justina_noah637

@justina_noah637
He's soooo adorable

@kyrapops

@kyrapops
😍

@erikabrummel

@erikabrummel
@marv_artistic so cute

@dj_rffirmative

@dj_rffirmative
It's crazy that it was only a few years ago & now he's taller than you. Lol

@jencantrelle

@jencantrelle
Too cute!

@bellab22

@bellab22
😊

photo

Photo

15 / 25

Caption

Core tees will be available this Friday @ Shop.TheArtistiCreation.com #ArtistiCreation #GhostGang

Normal / 1 months ago

113 Likes

@nikjr @san_leandro_drocity510 @ms_manzanablanca @basiljames90

8 Comments
@djleoleo

@djleoleo
β€οΈπŸ’―

@whiterussiaa

@whiterussiaa
Where's mine at πŸ’‹

@marv_artistic

@marv_artistic
I got you πŸ’― @whiterussiaa

@keland_busby

@keland_busby
I need that snap.

@keland_busby

@keland_busby
"Snap back" πŸ‘Œ

@bigwade247

@bigwade247
Come on man...

@feeva_22

@feeva_22
I got the box of shirts/hoodies bro...right on my G ✊ tell the artisticFam preciate it @marv_artistic

@marv_artistic

@marv_artistic
πŸ’― @feeva_22

photo

Photo

16 / 25

Caption

My baby Mari picked me some flowers on her morning walk today #LuckyDad

Normal / 1 months ago

151 Likes

@wheatcitymag @tmjohnson27 @syreetacordova @crystalglacierwaterglobal

7 Comments
@thatnuggasupra

@thatnuggasupra
#RealFather salute

@rach_ortiz

@rach_ortiz
So cute

@dante_wso

@dante_wso
Love it bro loo

@sarahlc__

@sarahlc__
Awwww 😍😍😍😍

@lilj650

@lilj650
Sooo precious Marvi! Doesn't that just make you grin ear to ear.

photo

Photo

17 / 25

Caption

Pass me the hookah

Normal / 1 months ago

167 Likes

@revolution_sandiego @missmaria415 @vcovarrubias_ @basiljames90

6 Comments
@marv_artistic

@marv_artistic
#ArtistiCreation #GhostGang

@jay__xo

@jay__xo
#IndustryThursdays

@whiterussiaa

@whiterussiaa
πŸ˜πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨

@marv_artistic

@marv_artistic
Lol mmhmmm @whiterussiaa

@gen2u

@gen2u
All in @teej_artistic s face like lol πŸ˜—πŸ’¨πŸ˜¬

@marv_artistic

@marv_artistic
That damn Gen #TDG @gen2u

photo

Photo

18 / 25

Caption

Happy birthday to my old ass brother @vell_artistic love you bro & enjoy your day.

Normal / 1 months ago

151 Likes

@tru0415 @aliciarperez @sarahlc__ @mallismalls_artistic

5 Comments
@who_gon_check_me_b00

@who_gon_check_me_b00
Happy Birthday!!!! #TeamVirgo @vell_artistic

@staycenodash

@staycenodash
Awe HAPPY BORN DAY @vell_artistic !!!! Where the party at? Lol

@teamhappygirls

@teamhappygirls
Happy Birthday Vel!

@deerose1106

@deerose1106
Happy birthday @vell_artistic


Video

19 / 25

Caption

Good workout with Marvi today.

Normal / 1 months ago

132 Likes

@tru0415 @lilj650 @mztaylormade_1 @arojas82

15 Comments
@marv_artistic

@marv_artistic
Tecolote @mister_mccarty

@bbell_32_

@bbell_32_
Ken Griffey Jr.

@billyearl_19

@billyearl_19
Man how time fly remember when he was a baby @marv_artistic LL4L

@marv_artistic

@marv_artistic
Lmao @billyearl_19

@marv_artistic

@marv_artistic
You know it! @bbell_32_

@blueswee20

@blueswee20
A child must develop a love of academics and sports early, and it usually doesn’t just happen. Mom and Dad have to provide the guidance with how they spend their time. #B leeee datttt!!! #HUW @marv_artistic

@instadev11

@instadev11
πŸ’―

@marv_artistic

@marv_artistic
@blueswee20 πŸ‘†πŸ’―

photo

Photo

20 / 25

Caption

Rocking @ AD with my brother @nickbarnettlb & @haterproofcohen on a lean Wednesday night. #ADNightClub

Normal / 1 months ago

178 Likes

@fresafbby @robinblublood @bellab22 @lowkey.showoff

12 Comments
@marv_artistic

@marv_artistic
Haters! Lol πŸ‘ŠπŸ’’πŸ’₯ @nettep25 @mrgametime

@mrgametime

@mrgametime
Sexy face makin ass nigga lmaooooo 😎

@marv_artistic

@marv_artistic
Stall me out @mrgametime lol

@mrgametime

@mrgametime
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ mah nigga

@thaimae

@thaimae
😱 my packers men

@marv_artistic

@marv_artistic
True @thaimae

@germanimport

@germanimport
@marv_artistic πŸ‘Œ

@djideal

@djideal
Cool!

photo

Photo

21 / 25

Caption

#ArtistiCreation #GhostGang

Normal / 1 months ago

107 Likes

@manda_mae @jaeluv7 @yoskizzy @leehah88

14 Comments
@slum.prince

@slum.prince
Uncle wassup with the baseball jersey @marv_artistic

@marv_artistic

@marv_artistic
How you doing in school? @a.s.a.p.d.o.m

@slum.prince

@slum.prince
Behavior good. @marv_artistic

@slum.prince

@slum.prince
Grades good @marv_artistic

@marv_artistic

@marv_artistic
Ok. I'll talk to Your dad @a.s.a.p.d.o.m

@slum.prince

@slum.prince
Arite @marv_artistic

@jaeluv7

@jaeluv7
Yea this it right here

@marv_artistic

@marv_artistic
Yup @jaeluv7

photo

Photo

22 / 25

Caption

Do what you love| Love what you do #ArtistiCreation #GhostGang

Normal / 1 months ago

172 Likes

@tru0415 @kaydohmckenna @lowkey.showoff @lovelylatina_143

7 Comments
@afro_foo

@afro_foo
πŸ‘ŒπŸ‘Œ

@nettep25

@nettep25
Marvioso!! Lol

@corey.lynch

@corey.lynch
One FREman with a camera is bad enough, we don't need two Lol!

@jrtolver

@jrtolver
You have no idea how to use that thing. LOL

@marv_artistic

@marv_artistic
Who's the other @corey.lynch Lol

@marv_artistic

@marv_artistic
Nettika @nettep25

@corey.lynch

@corey.lynch
That damn @kirkmorrison! Tryna get his caught in the moment Meme pictures lol!

photo

Photo

23 / 25

Caption

Gotta little camera work in this morning.#ArtistiCreation.com #GhostGang

Normal / 1 months ago

113 Likes

@l_g_3_ @briana_e_hernandez @leehah88 @jencantrelle

1 Comments
@otrphoto

@otrphoto
I want to do some work for ya DM me when you get a chance

photo

Photo

24 / 25

Caption

Outstand|Standout:To endure beyond|Refusal to conform w/ the actions, opinions, & desires,of the majority.#ArtistiCreation #GhostGang

Normal / 1 months ago

87 Likes

@rdesert19 @vell_artistic @mallismalls_artistic @crystalglacierwaterglobal

6 Comments
@c4m__619

@c4m__619
It's finally bought to be online for sale brodees @b__artistic @dj_rffirmative

@marv_artistic

@marv_artistic
Yea @deeago619

@c4m__619

@c4m__619
Off top famo I've been on B, about that piece it's cold

@wrecklessapparelllc

@wrecklessapparelllc
Quality!!!!!!!!!Custom printing at wrecklessapparel.com

@marv_artistic

@marv_artistic
😬😬😬 @crysvizcarra

photo

Photo

25 / 25

Caption

Bored and I can't sleep... Work time!

Normal / 1 months ago

129 Likes

@pretty_chokolate_budda @krissy.rn @denisey29 @lowkey.showoff

16 Comments
@hairlissa_hotfoot

@hairlissa_hotfoot
Sleeping is forbidden #itstheupallnightshow lol

@taylormade17516

@taylormade17516
About to go on tour wit lil Wayne and drake need some gear for Yg and slim400 @marv_artistic

@justtiqs

@justtiqs
Hiiiii twin..., I need you to bring back that blk snakeskin boogie or send one just to me.... Either way I'm good!! Lol πŸ™πŸ™πŸ™πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ

@moneymizzle106

@moneymizzle106
Marvie!!!!!!

@jrtolver

@jrtolver
#selfieKing

@marv_artistic

@marv_artistic
@taylormade90746 shit I forgot to send the goods. Text me your address again

@mallismalls_artistic

@mallismalls_artistic
When yall leavin @taylormade90746

@taylormade17516

@taylormade17516
@mallismalls_artistic Saturday