@nunnie20

Nunnie

@nunnie20

2170 2132 883
Photos Followers Following

Login and follow this user.   Login


Idk some guy that does film & take awesome fucking flick
Blah blah booze blah blah women blah blah movies and shit
Booking: nunniesworld@gmail.com

http://nunniesworld.com


Create a profile page using your photos Instagram!


Sign in with Instagram

Share


Tags


#nunniesworld #onlywannabewithyou #newyorkcity #freescreening #wherethenudesat #snapchat #titanicwithmesoiknowitsreal #cor0naaboxing #nunniescreeplife #neversatisfied #somethingnew #jk #onlyrealniggastitanticwiththerehomies #funny #downtownbrooklyn #sloppytoppy #nunnie #lol #ifyourrealfriendsyoudothetitanic #morninghead #2015 #cutekids #comedy #nudes #imjustsayin #badfriend #kingcreep #nunnie20 #snatch #aerosmith #rocknroll #dead #hootieandtheblowfish #hashtag #vineloop #thriller #janiegotagun #michaeljackson #nonewnudes #reallove #lastone #titanic #drake #butwechillintho #future #whonext #heartbroken #indieskit #inherentvice #friendship

Delection Request


When the photograph which may be infringing on its copyright was found, or when the photograph in violation of the terms of service of this service is found, please indicate the account name of URL and your Instagram, and transmit e-mail to the following mail addresses.

contact


Video

1 / 25

Caption

Young Hootie lol #comedy #hootieandtheblowfish #nunniesworld #vineloop #newyorkcity #hashtag #lol #onlywannabewithyou #nunnie

Gingham / 2 days ago

32 Likes

@december84 @ashwald @jmartinez718 @raygrid

4 Comments
@jusjustine.c

@jusjustine.c
Ahahahahahaha niiiiice imitation. πŸ‘πŸ‘

@nunnie20

@nunnie20
Tnx I've been working on it for a while now lol @jusjustine.c

@esotericcmentor

@esotericcmentor
We pay up to $487.23 per day. (Work from your phone). click the link in my bio.

@georgiana.lee

@georgiana.lee
Wow:) @joee4u


Video

2 / 25

Caption

When shorty wakes you up with morning head #comedy #reallove #sloppytoppy #morninghead #nunniesworld #nunniescreeplife #kingcreep #hashtag #michaeljackson #thriller

Clarendon / 3 days ago

49 Likes

@_glittercity_ @abojel @lightskin_avenger @dramaticallymee

27 Comments
@londonm28

@londonm28
πŸ˜‚

@4daluvofwoman

@4daluvofwoman
Go shovel some snow!

@karimnewland

@karimnewland
Hahahaha!

@ajnwonderland

@ajnwonderland
Stoopppiiiiddddd!

@sg_fitnation

@sg_fitnation
@latanya.alexis

@latanya.alexis

@latanya.alexis
Lmfao @sg_fitnation

@mr.nasty_time

@mr.nasty_time
Lmfao @shutthafuckup_ @atribecalledovesk @eats_glass

@eats_glass

@eats_glass
@mr.nasty_time @shutthafuckup @atribecalledovesk me

photo

Photo

3 / 25

Caption

so the good news keeps on rolling just got free tickets to this never before seen movie project Almanac and i have an extra tix anyone want to roll

Normal / 3 days ago

12 Likes

@riccash @thatchef_lex @karlievoice @mizz_booth_87

2 Comments
photo

Photo

4 / 25

Caption

ready for that blizzard son... who hungry

Normal / 5 days ago

35 Likes

@december84 @sunshine_mellyy @xxyanira @lightskin_avenger

5 Comments
@brookseydark

@brookseydark
Yo I'm around your way!

@karimnewland

@karimnewland
Liiiiiiiit!

@nunnie20

@nunnie20
Where on mott @brookseydark

@akiraadel

@akiraadel
#WhenYouFindASackOnTheFloor lmao!!!!

photo

Photo

5 / 25

Caption

Happy birthday to my little brother one of my best friends Navi

Normal / 1 weeks ago

The Vig Bar

28 Likes

@markcaceres @kmcamera1976 @valadurvett @mividabella

0 Comments
photo

Photo

6 / 25

Caption

At the fight event with the homies #cor0naaboxing

Normal / 1 weeks ago

12 Likes

@cfnuckolls @missnadal @miissmercedes @yungvogue

2 Comments
@_savage_02

@_savage_02
It's all politics but those aren't the real Spanish boxers that's supposed to be advertised

@miss_luna

@miss_luna
Hey! Myphone just died, but im at the cafe now. Waiting for one of these outlets to free up. Ill be here

photo

Photo

7 / 25

Caption

At the live art event watching the lil bro @smurfoudirty do what he do best

Normal / 2 weeks ago

Lot 45 Bushwick

58 Likes

@nunnie20 @itsghiondaman @sanbro @keycetrack4merz

1 Comments
@baddiebella_peia

@baddiebella_peia
Went to high school A&D best school everrrr

photo

Photo

8 / 25

Caption

And the titanic lives on #onlyrealniggastitanticwiththerehomies #titanic #titanicwithmesoiknowitsreal #friendship #comedy #nunniesworld

Normal / 2 weeks ago

49 Likes

@luckylizzz @joinstinctnyc @sunshine_mellyy @therealqualitymovement

6 Comments
@jazmine_am

@jazmine_am
You're starting a trend I see

@jazmine_am

@jazmine_am
Well at least I can say I know it's originator

@nunnie20

@nunnie20
Lol i guess so lol @jazmine_am

@jazz.mean

@jazz.mean
😩

@darkwing_dru

@darkwing_dru
U gotta stop lol

@nicthatscool_rn

@nicthatscool_rn
Dead real smh lol

photo

Photo

9 / 25

Caption

Titantic with me so i know its real lol @shesryan #onlyrealniggastitanticwiththerehomies #friendship #titanic #funny #whonext #comedy #nunniesworld

Normal / 2 weeks ago

77 Likes

@mariah_beato @joinstinctnyc @suddenlymaria @valerievonprisk

11 Comments
@caristeenah

@caristeenah
Oh gahd lol

@iamaprilnicole

@iamaprilnicole
I might need to do this with Henry don't be d when I steal the long ass hash tag

@shesryan

@shesryan
βš“οΈβš“οΈβš“οΈπŸš£πŸš£πŸš£πŸš’πŸš’πŸš’

@ashleymarkt

@ashleymarkt
That's funnY

@nunnie20

@nunnie20
Be my guess lol @iamaprilnicole

@mattsebawck

@mattsebawck
πŸ˜‚

@keycetrack4merz

@keycetrack4merz
Lmao I can't with y'all two @shesryan

photo

Photo

10 / 25

Caption

Ran into my homie who i haven't seen in person in forever and it was only right that we titantic together lol #comedy #friendship #titanic #titanicwithmesoiknowitsreal #funny

Normal / 2 weeks ago

Parlor

58 Likes

@nunnie20 @vivajeanvaleur @arahsade @therealqualitymovement

5 Comments
@_chrisann

@_chrisann
πŸ˜‚

@jazmine_am

@jazmine_am
You know if I ever see you again... Me NEXT!! ME NEXT!

@nunnie20

@nunnie20
Its on @blissfully_made

@nunnie20

@nunnie20
#onlyrealniggastitanticwiththerehomies

photo

Photo

11 / 25

Caption

When you and ya best friend have on the same kinda shirt you have to go titanic on em lol #friendship #nunniesworld #comedy #titanic #ifyourrealfriendsyoudothetitanic #funny #lol

Normal / 3 weeks ago

98 Likes

@nunnie20 @vivajeanvaleur @mattsebawck @arahsade

59 Comments
@jazz.mean

@jazz.mean
U should lol

@nicthatscool_rn

@nicthatscool_rn
I'm so done with you...

@flyguynyckz

@flyguynyckz
πŸŒ°πŸ‘€

@nunnie20

@nunnie20
#onlyrealniggastitanticwiththerehomies

@myrlaun

@myrlaun
Lmao!! Loving the new pose. πŸ‘‹ @nunnie20 ... Miss you!

@nunnie20

@nunnie20
Love and miss you too @myrlaun

@k_l33

@k_l33
Lmao you are silllllly. Miss YA too homie.


Video

12 / 25

Caption

At local now going crazy with my homies

Normal / 3 weeks ago

23 Likes

@rosejose @jess_mula @ericsosadotcom @therealqualitymovement

1 Comments
@amyevange

@amyevange
You lost me once the phone went into your mouth

photo

Photo

13 / 25

Caption

Love is love

Normal / 3 weeks ago

39 Likes

@ariel_complexed @thonyremy @jess_mula @amel_larrieux

0 Comments
photo

Photo

14 / 25

Caption

My brothers 4 life @keycetrack4merz @londonm28 @sweetmotobeat @karimnewland

Normal / 3 weeks ago

42 Likes

@guywolfe @yachtcrawlernyc @medicinaluse @sadedizzle

3 Comments
@_chrisann

@_chrisann
Happy New Year love 😊

@ellahussle

@ellahussle
πŸ’š

photo

Photo

15 / 25

Caption

About to go see inherent vice extra tix

Normal / 3 weeks ago

UA Court Street Stadium 12

16 Likes

@ariel_complexed @kels.l.o @saffyartofsoul @sayanyort

4 Comments
@kels.l.o

@kels.l.o
What time

@nunnie20

@nunnie20
7 @kels.l.o

@quinnsean

@quinnsean
Send those bro

@nunnie20

@nunnie20
Its for right now @quinnsean


Video

16 / 25

Caption

Last min i kno hit me up if you trying to see inherent vice with ya boy free screening be there by 6 no later #freescreening #inherentvice #downtownbrooklyn

Normal / 3 weeks ago

21 Likes

@guywolfe @jenferna @chrisreimers @jess_mula

4 Comments
@gentlegiant31

@gentlegiant31
Working late tonight

@cherrypie718

@cherrypie718
What time?

@nunnie20

@nunnie20
Have to be there by 6 @cherrypie718 text me

@femmefox

@femmefox
@glamrockgoddess


Video

17 / 25

Caption

I got real life beef with snapchat (add me tho nunnie20) lol #comedy #lastone #nunniesworld #hashtag #nudes #nonewnudes #snapchat

Stinson / 3 weeks ago

18 Likes

@enshanteshante @dominique.nichelle @allmightyd @therealqualitymovement

2 Comments
@allmightyd

@allmightyd
WHERE THE FUCK ARE THE NUUUUUUUUUUUUUUUUDES πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

@hanazewdi

@hanazewdi
Hahaha you are cray cray πŸ˜‚πŸ˜‚


Video

18 / 25

Caption

When ppl tell you they be getting nudes on snapchat, but all you see are video full of ppl with clothes add me nunnie20 #snapchat #jk #comedy #nunniesworld #wherethenudesat #nonewnudes #nunnie20 #future #drake #neversatisfied

Clarendon / 3 weeks ago

12 Likes

@mizz_booth_87 @laur2dacore @missnadal @babeski_santi

4 Comments
@pamcake1191

@pamcake1191
Stopppp hahaha

@karlievoice

@karlievoice
Damn cousin they led u on lol

@nunnie20

@nunnie20
Nneevvveerrrrr i have one in the chamber lol @pamcake1191

@nunnie20

@nunnie20
Yo who you telling im tight lol @karlievoice


Video

19 / 25

Caption

The Feds always in our asses about rap music but rock n roll star talk about types of crazy shit #imjustsayin #rocknroll #comedy #nunniesworld #aerosmith #janiegotagun #hashtag

Stinson / 3 weeks ago

30 Likes

@naturesaudience_ @jazmine_am @manuallfocus @cremebrulynn

8 Comments
@newenglandfarmhouse

@newenglandfarmhouse
Janie got a gun, = ok so Janie was molested by her father. Whom was some kind of sleazy. Janie had got a gun then proceeded to shoot her father. Very very serious stuff.

@saysable

@saysable
Your my story has me weak!!!!! 😭😭😭 what tea did you choose πŸ‘€

@nunnie20

@nunnie20
I just updated find out the answer now @saysable

@lightskin_avenger

@lightskin_avenger
Point taking bruh.

@naturesaudience_

@naturesaudience_
I love you Nunnie :)

@chubby_flaco

@chubby_flaco
Lol Real talk

@chubby_flaco

@chubby_flaco
@nunnie20 She let kurt coabin borrow it...damn was that foul??? Lol

@nunnie20

@nunnie20
To soon bruh lol @chubby_flaco


Video

20 / 25

Caption

When you find out ya ex (who you're still in love with) has a new bae. (Watch the movie snatch) #indieskit #nunniesworld #2015 #snatch #somethingnew #heartbroken #dead

Stinson / 3 weeks ago

26 Likes

@annabellerosetta @nikkiarose @lydell_827 @saysable

2 Comments
@granttheripper

@granttheripper
Love that song! #theStranglers πŸ™Œ #GoldenBrown You'll be fine bro✊

@shesryan

@shesryan
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚


Video

21 / 25

Caption

Im just saying ya boy on snapchat (finally) follow me so i can follow back nunnie20

Clarendon / 3 weeks ago

14 Likes

@veronicalizm @nikkiarose @missnadal @fiveft_two

3 Comments
@nikkiarose

@nikkiarose
Haha, oh no maybe I need to get my snappy chat back!

@amel_larrieux

@amel_larrieux
πŸŽŠπŸŽ‰

@lightskin_avenger

@lightskin_avenger
Welcome to Snapchat.

photo

Photo

22 / 25

Caption

My essences is real late hoilday party les

Normal / 3 weeks ago

62 Likes

@lilabbottw @theadairpowers @lydell_827 @chubby_flaco

1 Comments
@riotboooy

@riotboooy
Oi oi oi. ✊

photo

Photo

23 / 25

Caption

Bedtime story not rrady for bed hit me up if you not either

Normal / 3 weeks ago

27 Likes

@flyguynyckz @theadairpowers @acidattck @mr_fox24

0 Comments
photo

Photo

24 / 25

Caption

Keeping
@4seasonspinkgorilla and @creampouff up #badfriend lol #butwechillintho

Normal / 3 weeks ago

31 Likes

@_chrisann @theadairpowers @acidattck @mr_fox24

5 Comments
@creampouff

@creampouff
@nunnie20 @4seasonspinkgorilla goin up..on a Saturday!!!!!!

@naturesaudience_

@naturesaudience_
Forty deuce ?

@nunnie20

@nunnie20
No bm @natasha_nikohl

@keeshahernandez

@keeshahernandez
Wowwwwwwwww what else is new

photo

Photo

25 / 25

Caption

#cutekids @creampouff

Normal / 3 weeks ago

Sway Lounge

59 Likes

@luckylizzz @beaufusion @iluv_real_luv @stony_island

1 Comments
@iluv_real_luv

@iluv_real_luv
I miss sway sometimes πŸ˜ͺ