@tc_undefined

TC

@tc_undefined

147 1240 350
Photos Followers Following

Login and follow this user.   Login


I love technology and art....so I mixed the two....πŸŽ¨πŸ’»






Create a profile page using your photos Instagram!


Sign in with Instagram

Share


Tags


#sketch #art #notthemamma #artislife #rip #eyeofhorus #gosupport #christopherpoindexter #kobe #happybirthday #peace #pen #war #goodquality #brushes #tbt #feelsgreatonmypureskin #dinosaurs #procrastination #warhol #illustrator #skull #thelameway #joker #onthehuntforbookprintingpaper

Delection Request


When the photograph which may be infringing on its copyright was found, or when the photograph in violation of the terms of service of this service is found, please indicate the account name of URL and your Instagram, and transmit e-mail to the following mail addresses.

contact

photo

Photo

1 / 25

Caption

"....I was still looking at them titties thooooo...." πŸ‘Ή #OnTheHuntForBookPrintingPaper #Procrastination

Normal / 1 days ago

57 Likes

@_michhyyy @kirbduff @biznessladysc @porshhh_nolexus

4 Comments
@chefwimbo

@chefwimbo
Don't hurt them!!!

@ms_ginab

@ms_ginab
πŸ‘€

@slimboogey

@slimboogey
Staring...it's still staring at the titties thooooooo πŸΈβ˜•οΈ 😘😘 πŸ˜‚πŸ˜‚

@guttamutta6

@guttamutta6
Wht up negro??

photo

Photo

2 / 25

Caption

πŸ‘©πŸ‘Ή....

Normal / 3 days ago

43 Likes

@marcuswill60 @anastasha_aisha @showstopperzeek @kim_c911

3 Comments
@showstopperzeek

@showstopperzeek
How are you liking TX?

@tc_undefined

@tc_undefined
I meant to get back with you but I'm lightskin....πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @showstopperzeek , you have my phone number too! Use it....

@showstopperzeek

@showstopperzeek
😭😭😭 I'll text you

photo

Photo

3 / 25

Caption

True life....πŸ₯πŸ‘Ή....break barriers, break tradition....Sometimes the things you ask for are the things you don't need.... #rip I've always been a bit "special" weird or star powered to some....but one thing, I've always been me.

Normal / 1 weeks ago

24 Likes

@chefwimbo @_koolj @porshhh_nolexus @shayfromva

15 Comments
@siarra10

@siarra10
@4tra @tc_undefined I'm headed to 24 hour fitness again ! Lol

@4tra

@4tra
Cum pick me up....@siarra10

@siarra10

@siarra10
@4tra where U at !?

@4tra

@4tra
Houston....at the best Western hotel by airport. ...hobby airport. ..@siarra10

@siarra10

@siarra10
11528 Gulf Freeway Frontage Road, Almeda Shopping Center, Houston, TX 77034-3530 @4tra next to alameda mall we not far from air OUTT

@4tra

@4tra
Mann I'm sleepy now...lol....I'm on that east coast time...I'll catch you next time...I'll be round here fo a few days....@siarra10

photo

Photo

4 / 25

Caption

Realest nigha I've met besides my older brother.... πŸ‘ΉπŸ‘Έ

Normal / 2 weeks ago

69 Likes

@rjsal22 @_diego_walker @chefwimbo @salman9997

13 Comments
@thelameway

@thelameway
My girl! 😁

@miracoolstory__

@miracoolstory__
Those Dr. Martens ?

@ms_ginab

@ms_ginab
😍😍 love yall!

@rare_money

@rare_money
Aww I love her too she glowing @slimboogey

@slimboogey

@slimboogey
@ms_ginab 😘😘😘

@slimboogey

@slimboogey
@rare_money πŸ’›πŸ’™ YA tinkabell!!!

@slimboogey

@slimboogey
@thelameway hey girl heyyyyy!!! Lol I keep telling Tera we should go to DC soon. That way Yall artsy fartsies can take me to shit that I'm awkwardly overdressed for and we can hit the J on the patio of a creepy warehouse walking around w incense and shii πŸ˜‚. It would make my year!!! 😁😁😁

@kaceysodistinct

@kaceysodistinct
& me of course lol

photo

Photo

5 / 25

Caption

Hay ride to my first tree....πŸŒ²πŸ‘Ή thanks meany @slimboogey

Normal / 2 weeks ago

60 Likes

@ms_reeves_ @msaida84 @sheiznik_ @leesvh

5 Comments
@sheiznik_

@sheiznik_
Nice hair

@tc_undefined

@tc_undefined
Thanks maine.... @sheiznik_

@sheiznik_

@sheiznik_
What do u do to it? When was the lay time u got cut???

@tc_undefined

@tc_undefined
Bout to DM you....ig blocked my response @sheiznik_

photo

Photo

6 / 25

Caption

Laughter outweighs it all....πŸ‘ΈπŸ‘Ή

Normal / 2 weeks ago

69 Likes

@rjsal22 @mid_dae_bk @billz_26 @chefwimbo

0 Comments
photo

Photo

7 / 25

Caption

Was sent this today....& first thing I could think about was my Mom always telling me "Watch the company you keep" ....people's energy will rub off on you good and bad....everyone isn't for you & you aren't for everyone, learn to cut dead ends before it becomes deadly. Your character and soul is the only thing that's yours, protect them. πŸ‘Ή

Normal / 3 weeks ago

30 Likes

@rjsal22 @mid_dae_bk @love_wbt @rocsy_j

10 Comments
@money_shot23

@money_shot23
Well you're the grasshopper .. Your mother is just wise .. And I think I miss you light and the airiness (yea hoe that a word) of your spirit .. Hope the world is treating you well.

@ashleyshanell_

@ashleyshanell_
Your welcome

@tc_undefined

@tc_undefined
Yea more accurate....thanks maine means a lot and I'm well, & I hope the same for you, if ever you're close to Gulf of Mexico hit me up lol @money_shot23

@tc_undefined

@tc_undefined
@ashleyshanell_ thanks Miss Williams ....

@tc_undefined

@tc_undefined
I'm going to fix your error for you too, "you're welcome".... πŸ˜‚πŸ˜‚ @ashleyshanell_ I know you didn't mean it

@kdmccray83

@kdmccray83
πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ’―πŸ’―πŸ™Œ

@ashleyshanell_

@ashleyshanell_
@tc_undefined OMG thank you!!! Smh

@ms_ginab

@ms_ginab
πŸ‘¨πŸ’―!

photo

Photo

8 / 25

Caption

"Kobe Warhol" Mese says it's fine, I say no , I need to do something else....any ideas ? Lol πŸ‘Ή #illustrator #brushes #pen #Warhol #Kobe #art #artislife

Normal / 3 weeks ago

15 Likes

@favordbygod @youlovecharlene @msg00dg00d @anastasha_aisha

8 Comments
@rare_money

@rare_money
When you gone draw Brooklyn

@tc_undefined

@tc_undefined
I need a good quality face pic.... @rare_money ....& I'll do it soon, back in the mood lol

@demariohall

@demariohall
Do you have a site? I wouldn't mind buying some of your work

@tc_undefined

@tc_undefined
Not yet....soon tho trying to get everything together....if you would like just shoot me a request and I'll do it @demariohall

@tc_undefined

@tc_undefined
Thanks Charlene @youlovecharlene ....

@msg00dg00d

@msg00dg00d
Thanks TC, i think its absolutely lovely πŸ˜™πŸ˜

@tc_undefined

@tc_undefined
No problem Rose .... @msg00dg00d & THANKS!! Can't wait to meet the little guy

photo

Photo

9 / 25

Caption

This is shit....you like it? I hate it....well it's ite....biggest critic is SELF πŸ‘Ή

Normal / 4 weeks ago

14 Likes

@hollewoodlegend @bossyblondie @kim_c911 @meekaudacity

3 Comments
@kim_c911

@kim_c911
@tc_undefined Currently on stage 3. Lol.

@tc_undefined

@tc_undefined
Haha.... @kim_c911 it'll turn out good

@thelameway

@thelameway
Lmfaooo

photo

Photo

10 / 25

Caption

"Tadaaaaa, who's the momma, where's the momma...." #sketch #dinosaurs smartest one of the family if you ask me.... πŸ‘Ή

Normal / 1 months ago

40 Likes

@ising_colors @therealmrs_ambitious @mid_dae_bk @nappy.roots

9 Comments
@itsstillloso

@itsstillloso
This was my show as a kid ......dope art sis

@youlovecharlene

@youlovecharlene
Love this show!

@perfectly_mixed87

@perfectly_mixed87
NOT THE MAMA!!!!

@__maddi

@__maddi
πŸ™ˆπŸ™ˆlove it man πŸ‘Œ

@deni_lovera

@deni_lovera
πŸ’›

@billz_26

@billz_26
"NOT THE MOMMA"... Dinosaurs... My fav... Lol...

photo

Photo

11 / 25

Caption

πŸ‘Ή.... Know the difference between control & truth....with all things.

Normal / 1 months ago

17 Likes

@onlyrealmccoy @kdmccray83 @naeeenerrr @ashley_eley

1 Comments
@thelameway

@thelameway
Like this!

photo

Photo

12 / 25

Caption

#tbt OG baby....I think I wanna draw this little ugly thing #dinosaurs #notthemamma πŸ‘Ή

Normal / 1 months ago

19 Likes

@swazys_babybadd @dirtybird_shawty @tebananas @blksoltheory

4 Comments
@missskatez

@missskatez
Is it mean to say this little dinosaur looks just like someone I know? πŸ˜‚πŸ˜―

@_kiddtho

@_kiddtho
Used to be my show!!!

@leesvh

@leesvh
I'm the baby!

@localhippieness

@localhippieness
NOT THE MOMMA NOT THE MOMMA NOT THE MOMMA!

photo

Photo

13 / 25

Caption

Judge me however you please....at least you took the time out to make a note of meπŸ‘Ή....

Normal / 1 months ago

64 Likes

@_b.stafford @dalinkwent_1 @byrdolivia @billz_26

5 Comments
@teedizz_champ

@teedizz_champ
Who judging you tho?! Want me to fight'em?

@coachkjackson

@coachkjackson
Lol. @teedizz_champ

@tc_undefined

@tc_undefined
Lol you dumb maine .... @teedizz_champ , no one just in general

@billz_26

@billz_26
πŸ‘Œ

@swazys_babybadd

@swazys_babybadd
Strangerrrrrrr

photo

Photo

14 / 25

Caption

No war, know peace; more love .... #sketch #skull #joker #war #peace πŸ‘Ή

Normal / 1 months ago

13 Likes

@smillie112 @helloitsdro @hollewoodlegend @phantomblacka5

0 Comments
photo

Photo

15 / 25

Caption

#EyeOfHorus .... Royal power, good health, & protection.... πŸ‘Ή

Normal / 1 months ago

26 Likes

@kmbeam2 @__maddi @sirknight_ @yeimi___

1 Comments
@cwoodley3

@cwoodley3
πŸ‘Œ

photo

Photo

16 / 25

Caption

πŸ‘Ή....

Normal / 1 months ago

21 Likes

@kmbeam2 @__maddi @yeimi___ @gifted103

0 Comments
photo

Photo

17 / 25

Caption

Ey....chill.... πŸ‘ΈπŸ‘Ή

Normal / 1 months ago

58 Likes

@missskatez @rocsy_j @yamaha_r6girl @get2knochefdro

0 Comments
photo

Photo

18 / 25

Caption

Different priorities, different lifestyle....so yea you're right if you said that I've changed....I had to πŸ‘Ή

Normal / 1 months ago

55 Likes

@missskatez @sheiznik_ @sirknight_ @rocsy_j

8 Comments
@ashleyshanell_

@ashleyshanell_
πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™

@sirknight_

@sirknight_
πŸ‘Œ

@sheiznik_

@sheiznik_
😍😍😍😍 ur hair

@teedizz_champ

@teedizz_champ
Curly Fries!!

@miracoolstory__

@miracoolstory__
Mine look the same way...

@leonardgathright

@leonardgathright
Where the hell your ass been country grammar @tc_undefined

@tc_undefined

@tc_undefined
Lol what up foo.... @leonardgathright I know you aren't talking

@leonardgathright

@leonardgathright
Haha just been working and chilling that's all @tc_undefined

photo

Photo

19 / 25

Caption

Day 2 of Ashley Kardashian's bday πŸ˜’.... lol πŸ‘Ή

Normal / 2 months ago

60 Likes

@missskatez @erotic_taste @4tra @gifted103

6 Comments
@mizz_mcnair

@mizz_mcnair
YaassssπŸ’ƒπŸ’ƒ

@missskatez

@missskatez
I love how you stand under that light, lookin like the chosen one n shii

@slimthugha

@slimthugha
πŸ˜‚

photo

Photo

20 / 25

Caption

Light skin chronicles.... πŸ‘§πŸ‘Ή

Mayfair / 2 months ago

56 Likes

@blueeyes220 @classie_yet_sassie @__maddi @rocsy_j

0 Comments
photo

Photo

21 / 25

Caption

#happybirthday to my number one nigha....love her beyond words, smoke ya cigs, drink ya wine....get loose boo....I fucking love you....

Inkwell / 2 months ago

68 Likes

@classie_yet_sassie @e21s @asian_persuasian28 @_cierra_j

7 Comments
@sovlxo

@sovlxo
happy birthday to your misses. 😁

@thelameway

@thelameway
😍

@coolbreez98

@coolbreez98
I love y'all ass man!! #swea

@coolbreez98

@coolbreez98
Dope pic!

@cwoodley3

@cwoodley3
Happy Birthday Comp!!!

@shyne24_fcy

@shyne24_fcy
You lookin like TI hittin the shoulder lean in the background

@ms_ginab

@ms_ginab
😍

photo

Photo

22 / 25

Caption

Give me what I need....πŸ‘Ή

Normal / 2 months ago

30 Likes

@classie_yet_sassie @tenderoni_t @yeimi___ @onlyoneme88

2 Comments
@hattielane

@hattielane
πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ

@tc_undefined

@tc_undefined
Waiting on you to share your words b @hattielane ....

photo

Photo

23 / 25

Caption

It's a bit too hot in Texas right now to rock but I'll rock with it in Va lol....speedy response and delivery.... #TheLAMEway #GoSupport #GoodQuality #FeelsGreatOnMyPureSkin

Normal / 2 months ago

35 Likes

@kmbeam2 @_istillhoop15x @amber_marie_32 @fredg89

5 Comments
@deni_lovera

@deni_lovera
Lemme order mine today n stop playin

@tc_undefined

@tc_undefined
Lol procrastination .... @deni_lovera

@teedizz_champ

@teedizz_champ
Your skin is not even pure tho

@thelameway

@thelameway
Appreciate you!!! And πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚ @teedizz_champ

@tc_undefined

@tc_undefined
Lmao damn you @teedizz_champ .... & @thelameway no doubt

photo

Photo

24 / 25

Caption

#ChristopherPoindexter ................so much love at night πŸ‘Ή

Normal / 2 months ago

42 Likes

@_b.stafford @__oskino @j.m.grant @byrdolivia

2 Comments
@sirknight_

@sirknight_
#Facts #KnightLife πŸ‘Œ

@cyn_0621

@cyn_0621
My favorite time is the night for so many different reasons.

photo

Photo

25 / 25

Caption

Normal / 2 months ago

38 Likes

@missskatez @classie_yet_sassie @asian_persuasian28 @leesvh

11 Comments
@j_hollywood216

@j_hollywood216
@tc_undefined wut is that ? That looks good as hell

@favordbygod

@favordbygod
That looks good!!!!

@tc_undefined

@tc_undefined
Bunch of veggies mixed....zucchini, tomatoes, guac, avocado, japs, chile sauce , etc....topped with cheese....blue corn chips underneath @j_hollywood216

@missskatez

@missskatez
Girl I know you better tag the person that actually cooked that bc we all know you didntπŸ˜‚

@tc_undefined

@tc_undefined
Lol hell I didn't even post the pic.... @missskatez

@__maddi

@__maddi
This looks like. Vegan meal🍴😊

@tc_undefined

@tc_undefined
Vegetarian....been on it for a few months, feels great @__maddi

@__maddi

@__maddi
Yes I'm down 11pnds πŸ™ from it as well πŸ‘Œ