@tweetacruz

Alichia Cruz

@tweetacruz

1247 5022 1538
Photos Followers Following

Login and follow this user.   Login


Media Personality|Producer|#WUN IBO|Actress |1/2 of the #1 #DAShow #92Q 92Q.com 3-7p Sat. Uber famous hand on billpressshow.com AlichiaCruz@gmail

http://www.youtube.com/alichiacruz




Create a profile page using your photos Instagram!


Sign in with Instagram

Share


Tags


#houston #salon #truestory #random #instababy #cookingfail #radio #lovehim #chicken #signedthisjumbochicostick #repost #relationships #loveher #instacurls #dietfail #dc #rihanna #instaboo #92q #easter #goodmorning #badboy #rihrih #outsideselfies #booboocruz #menwant #greatcoffee #reenactment #egghunt #magic #miami #dclife #diddy #strawberryshortcake #truth #dietaryweakness #royalfarm #photoshoot #thespian #babygirl #espn #thedareport #happysunday #hair #tvlife #instadaily #saturday #dcchannel9 #momlife #rp #thedashow #teampretty #haircair #goodafternoon #mua #iact #dating #losangeles #bornleader #yosis #makeup #mariowinans #leo #stellar #nelly #struggle #kimk #studioselfie #delish #membahim #drama #nats #enjoytheday #baltimore #beautiful #already #love #nightmarenextdoor #win #selfie #mysunshine #pop #billpressshow #idchannel #tagsforlikes #service #bmore #lol #sports #aries #listen #investigationdiscovery #realtalk #gonats #southbmore #nomoredeadends #instagrammys #atlanta #thedafamily #mlb #longhairdontcare #werq #musicnerdalert #outsideselfie #ratchet #dmv #fun #happyhumpday #watchme #facedownbumup #showtime #instalove #radiolife #agent #instahair #sunflowerseeds #clearly #cartooncuts #trashywoman #beautifulday #high #5 #nyc #radioshow #throwbacksnack #networkdebut #beauty #turnup #fav #instakid #crimeshow #hiphop #igers #wherearetheynow #america #jumbo #loyal #igdaily #multitaskinggonewrong

Delection Request


When the photograph which may be infringing on its copyright was found, or when the photograph in violation of the terms of service of this service is found, please indicate the account name of URL and your Instagram, and transmit e-mail to the following mail addresses.

contact

photo

Photo

1 / 25

Caption

My comment didn't post earlier on this but I was saying s/o to my booking #agent Skinny Corleone for this gig & posting this on his fb page. You may only see my left butt cheek in one scene but I will be playing the role of #trashyWoman in the #IDchannel 's #nightmareNextDoor Sunday 4/30 @ 10pm #watchMe #iact #thespian #drama #reenactment #crimeshow #networkDebut #fun #igers #igDaily #instadaily #tagsforlikes #bmore #dmv #nyc #losangeles #showtime #92Q #investigationdiscovery

Normal / 14 hours

33 Likes

@the_id_addict @prettysecret25 @parfaitpasta @cesunshine

2 Comments
@chap818comic

@chap818comic
Go girls @tweetacruz and @super_gorge_jace_face

@cesunshine

@cesunshine
It's all good

photo

Photo

2 / 25

Caption

#dcChannel9 was near the job

Rise / 23 hours

21 Likes

@jguamj @ddelapena_ @quettewhite @bigdaddysprkz

13 Comments
@tweetacruz

@tweetacruz
Oh ok.. So what happened w the dude that was found stabbed up in the bathroom? @cinematicfresh

@cinematicfresh

@cinematicfresh
I have no clue. Im hardly on site. Im constantly on the field filming and taking pictures. If i am in the office im just editing. I actually never knew that.

@jamesmacarthur

@jamesmacarthur
Big cover-up going on with that one.

@tweetacruz

@tweetacruz
What u mean @jamesmacarthur ? & it was weird cause they were still there at 9:30 am.. Just sitting in the van.

@tweetacruz

@tweetacruz
Never mind lol ur talking about the JHU story @jamesmacarthur

@tweetacruz

@tweetacruz
Wow well it's cover up so that's why u didn't hear anything. @cinematicfresh

@jamesmacarthur

@jamesmacarthur
Another blonde moment eh? Lol

photo

Photo

3 / 25

Caption

#menWant in response to post I saw earlier .. Did I leave anything out? #igers #igdaily #realtalk #dating #love #instaLove #relationships

Normal / 1 days ago

39 Likes

@sagittarianme @cakes914 @sweetesttamu @theofficalalecmoen

22 Comments
@iamprincess73

@iamprincess73
Don't ask for what you're not willing to give. Make sure that you meet these qualifications as well. #thatisall

@the_1_u_need

@the_1_u_need
See...she messin wit the wrong dudes

@the_1_u_need

@the_1_u_need
Them niggas indecisive as hell....lol

@amy123williams

@amy123williams
Want u to have full time job and good credit(u said) but left out that they don't want u to be unavailable to them and working too much

@tweetacruz

@tweetacruz
Lol right, ninjas think we are really super humans.. @amy123williams

@tweetacruz

@tweetacruz
@mdcruz01 right ...*blank stare*

@mdcruz01

@mdcruz01
We just want the best for you!...lol

photo

Photo

4 / 25

Caption

#rp from @ezstreet .. The #Leo #truth #bornLeader #loyal

Normal / 1 days ago

42 Likes

@elmerg11 @dope_boy_lomax @bigdaddysprkz @my1ofakind

4 Comments
@ritathaunique_leo

@ritathaunique_leo
#TeamLeo Yay Us

@ghostface_bza

@ghostface_bza
Naked and all

@bmorebabygirl

@bmorebabygirl
Yayyy team #leo :-)

@fukwitme_lee

@fukwitme_lee
#TeamLEO ♌️ all day!!!

photo

Photo

5 / 25

Caption

By request ..an after pic of babyGirl's trim & long layers. It isn't a dramatic difference but I can feel the difference. More bounce & hardly any tangles. Yosi did a great job! #instaHair #instaCurls #instakid #beauty #haircair #salon

Normal / 3 days ago

33 Likes

@jamesmacarthur @oxygenpernell @nellyo1976 @teresitabeach

12 Comments
@jen_bunny_

@jen_bunny_
I'm there all the time!

@tweetacruz

@tweetacruz
Ha yeah that's my spot too:)Yosi is the best girl.. I was in hurry so she cut my hair dry yesterday & we kept it moving..

@tweetacruz

@tweetacruz
@jen_bunny_ ^^

@tweetacruz

@tweetacruz
She's like no problem mami ...I gotchu @jen_bunny_

@jen_bunny_

@jen_bunny_
Bahahahaha! She was combing through my naps one time and was like, " you no have no good hair mami 😂

@jen_bunny_

@jen_bunny_
Lmao! But I love her!

@tweetacruz

@tweetacruz
Lol yeah I'm used to the brutal honesty of tropical folks... My dad is like that. He keeps it 100.. Don't gain weight or get bad haircut & visit him @jen_bunny_

@tweetacruz

@tweetacruz
& she told me that my hair texture is confusing lol cuz her mom did my hair first n put too much product in it @jen_bunny_ & she had to redo it .. The cut however was fab

photo

Photo

6 / 25

Caption

We talk to #rihanna & #faceDownBumUp #photoshoot .. What does her folks & brother think? Is this fashion or art? Or just #ratchet coming up around 4:30pm on @92Qjamsbmore listen online. 92Q.com #radio #thedashow #bmore #baltimore #dmv #losangeles #miami #nyc #atlanta #houston #hiphop #pop #igers #igdaily #rihrih #tagsforlikes

Amaro / 4 days ago

31 Likes

@lucthebest12 @sorcezdieniro01 @theofficalalecmoen @kellyvisionkelly

9 Comments
@ghostface_bza

@ghostface_bza
When I see her all I think is: "Chris Brown was in that...all in that"

@cinematicfresh

@cinematicfresh
That tan line tho.

@tweetacruz

@tweetacruz
Tan lines will get you pregnant @cinematicfresh

@cinematicfresh

@cinematicfresh
Lol never knew that.

@tweetacruz

@tweetacruz
#trueStory lol @cinematicfresh

@jongunjak

@jongunjak
Damn kid

@jongunjak

@jongunjak
Her forehead is poppin...0

photo

Photo

7 / 25

Caption

#studioSelfie hello IG I'm on the radio #thedashow on @92Qjamsbmore listen online too 92Q.com #bmore #baltimore #radio #dmv #nyc #losangeles #atlanta #houston #miami

Normal / 4 days ago

52 Likes

@jillybean619 @theoap @reva_bracelets @stacibaltimore

5 Comments
@taryn_iamhair

@taryn_iamhair
Happy beautiful Saturday .. Are y'all going to be giving away new edition tickets soon in Baltimore ..I need them baaaaad #myfav

@tweetacruz

@tweetacruz
No sorry luv @taryn_iamhair we did not have any

@craaaazy8s

@craaaazy8s
Too cute miss cruz

photo

Photo

8 / 25

Caption

#theDashow don't miss us!!! & we're gonna talk about these nekkid celebs! #rihanna #nelly where their drawls at? #bmore #baltimore #dmv #92Q #radio #listen #turnUp #saturday #love #igers #instadaily #tagsForLikes #radioShow @drejohnson1

Normal / 4 days ago

15 Likes

@doneley @mallymal39 @chzzyscomeback @llcherry0306

0 Comments

Video

9 / 25

Caption

First haircut in the big girl salon.. No more #cartoonCuts .. She is not a fan of change.. #clearly but her hair will thank her. #yosis #salon #noMoredeadends #hair #beauty #instaBoo

Clarendon / 5 days ago

34 Likes

@queenze @natethedriverfields @shanell7 @anglovehart

3 Comments
@mallymal39

@mallymal39
awww...

@zinag9

@zinag9
She looks so nervous

@me_lingling

@me_lingling
What a beauty.

photo

Photo

10 / 25

Caption

#cookingFail damn it... Totally missed a lil piece plastic pad thingy on the #chicken. Will I die if I eat this? It doesn't taste weird & smells #delish #multiTaskingGoneWrong #igers #igDaily

Mayfair / 6 days ago

15 Likes

@jguamj @dope_boy_lomax @eric_h31 @mainedoggy

14 Comments
@dennardwatson

@dennardwatson
@tweetacruz yeah now I'm hungry 😩

@djmikecrosby

@djmikecrosby
I take it u didn't wash the chicken???? @tweetacruz

@edsquared

@edsquared
I'm offering you cooking lesson for free!!

@tweetacruz

@tweetacruz
Lol I rinsed it but quickly ..cause I was also tending to my off the hook son.. @djmikecrosby & thanks @edsquared I'm down. I'm really not that bad.. just was doing too much yesterday.. but I'm always down to improve. So yes, let's hook it up alichiacruz@gmail.com

@edsquared

@edsquared
Consider it done👍

@edsquared

@edsquared
@djmikecrosby or give her my #

@djmikecrosby

@djmikecrosby
Done @edsquared

@tweetacruz

@tweetacruz
Lol thx @djmikecrosby @edsquared

photo

Photo

11 / 25

Caption

#StrawberryShortCake is on mom.. #turnUp !!!! & this happens every time it comes on:) #loveHer #BooBooCruz #momLife #igDaily #igers #longHairDontCare #babyGirl

Normal / 6 days ago

36 Likes

@anglovehart @dejaperez @cestevens @md_instagramcrackers

0 Comments
photo

Photo

12 / 25

Caption

Free event for the family ..don't miss it:)) #bmore #easter #fun #egghunt

Normal / 6 days ago

10 Likes

@sexieru @doverdodgejason @michelemonae @instamoe_1576

0 Comments
photo

Photo

13 / 25

Caption

S/o @paulwhite1000 if you're still hooking folks up .. HMU alichiacruz@gmail.com

Normal / 1 weeks ago

12 Likes

@jus_mous @jguamj @ddelapena_ @darealsweettee

0 Comments

Video

14 / 25

Caption

#repost from @irisbeilin how to look like #kimK .. #mua #makeUp #magic #igers #igdaily #random

Normal / 1 weeks ago

24 Likes

@lovely_bri143 @imarihannanavy @sweetcaramelkrush @mikesprincess

5 Comments
@blj1214

@blj1214
😧 @missdeejai @p00kumz @sy_reeta

@sy_reeta

@sy_reeta
Ma'am!!! @blj1214 😳😳😳😳😳

@blj1214

@blj1214
You said this the other day @sy_reeta 😂

photo

Photo

15 / 25

Caption

A secret vice & #dietaryWeakness but at least it's early in the day right? Ps. U can cop this #jumbo #throwbackSnack at the Exxon on the corner of NY Ave & Bladensburg #DC & they also carry jumbo #sunflowerSeeds ... And no I'm not #High #happyHumpday #signedThisJumboChicoStick #goodMorning #igers #igdaily #dietFail #instadaily

Normal / 1 weeks ago

24 Likes

@sir_vivo @ddelapena_ @cinematicfresh @ljac1919

13 Comments
@natethedriverfields

@natethedriverfields
Ok... I don't want to hear how hard it is getting back into shape. ... #beachbody

@tweetacruz

@tweetacruz
My man likes a lil jiggle & I'm wearing my PreBaby jeans... Sans muffin top.. Gotta live a little too @natethedriverfields

@natethedriverfields

@natethedriverfields
Lol aight @tweetacruz

@cesunshine

@cesunshine
The best...yummy

@tweetacruz

@tweetacruz
.. But yes I'm gonna try do better lol @natethedriverfields

@tweetacruz

@tweetacruz
See @cesunshine understands.. The #struggle

@natethedriverfields

@natethedriverfields
A second on the lips... @tweetacruz

@tweetacruz

@tweetacruz
Haha... Not always true @natethedriverfields

photo

Photo

16 / 25

Caption

Name that #Diddy artist & tell me what the hell happened to him.. #whereAreTheyNow #membaHim

Normal / 1 weeks ago

4 Likes

@hotsauze128 @pdopeflow @_gknee_

2 Comments
@tweetacruz

@tweetacruz
Wow no one remembers:)) it's #marioWinans .. They should do special on all of BadBoy's revolving door of artists! #badboy #diddy #musicNerdAlert

@tasha_lovemoney

@tasha_lovemoney
If interested in makin quick money text me

photo

Photo

17 / 25

Caption

Who knew I could make something so #beautiful .. Celebrating my #Aries baby's 5th bday today & this weekend! #mysunshine #instalove

Normal / 1 weeks ago

95 Likes

@mojeda1030 @honestladylisa @anitannatin @dope_boy_lomax

30 Comments
@tweetacruz

@tweetacruz
Thanx luvs @the_amichelle @sandraavalos @theonlyessencerayne @tree_bri

@tweetacruz

@tweetacruz
Thx sis @kikibrown92q

@tweetacruz

@tweetacruz
@quietstorm410 hey thanks sir

@tweetacruz

@tweetacruz
@iamprincess73 of course some thx to that good Dominican blood ..lol thx luv

@tweetacruz

@tweetacruz
& thx @tothebreakofdawn

@khiyabraxton

@khiyabraxton
Happy Birthday lil lady!!!!

@tweetacruz

@tweetacruz
Thx Hun @khiyabraxton

@hotsauze128

@hotsauze128
Awwwwwwwwww ! HAPPY BIRTHDAY CUTIE ♥

photo

Photo

18 / 25

Caption

I'm a grown ass woman wearing bright orange sunglasses... No idea what these lil ninjas did w the shades that I had in the car. #happySunday #goodAfternoon #enjoyTheDay

Valencia / 1 weeks ago

36 Likes

@cin_lilpanamacc @rellerelle512 @_divnx_ @killakev201

0 Comments
photo

Photo

19 / 25

Caption

S/o @tiffanygannon & her lizards & her #outsideselfie Listen to the #instagrammys at. 5:30 to see who gets the #win #92Q #thedashow #thedareport #bmore #baltimore #radio #dmv #igers #igdaily #tagsforlikes #beautifulday #werq

Normal / 1 weeks ago

35 Likes

@tim_megee @dope_boy_lomax @me_lingling @reva_bracelets

6 Comments
@tweetacruz

@tweetacruz
@drejohnson1

@tiffanygannon

@tiffanygannon
On snaaap, thanks! Me and my boyfriend heard ya on the way home today😊

@tweetacruz

@tweetacruz
Awww @tiffanygannon

@soulblock7

@soulblock7
Love me some Bearded Dragons

@tweetacruz

@tweetacruz
That don't sound right tho @soulblock7

@civicosergio

@civicosergio
Eres muy guapa ♡ bonita foto

photo

Photo

20 / 25

Caption

S/o @thickdiva428 & her bookie #outsideselfie well kinda in the car counts.. Listen to the #instagrammys at. 5:30 to see who gets the #win #92Q #thedashow #thedareport #bmore #baltimore #radio #dmv #igers #igdaily #tagsforlikes #beautifulday #werq

Normal / 1 weeks ago

15 Likes

@ddelapena_ @__shaeeboo__ @prettysecret25 @bigdaddysprkz

3 Comments
@tweetacruz

@tweetacruz
@drejohnson1

@thickdiva428

@thickdiva428
Lol @drejohnson1 that new love.....lol

photo

Photo

21 / 25

Caption

The DA. & this ninja @dirtyrice90 #outsideSelfies in the #Instagrammys today tag us! #bmore #baltimore #92Q #radio #thedashow #igers @drejohnson1

Normal / 1 weeks ago

21 Likes

@iamprincess73 @bookie2pretty @mtg_312 @mariagil831

2 Comments
@tweetacruz

@tweetacruz
#tagsforlikes #radiolife

@_x_vibe_

@_x_vibe_
Aye good stuff at our dance

photo

Photo

22 / 25

Caption

So the President was tied up but we gonna speak to @50cent in #TheDAReport find out what's new w him & we do it for the kids! Middle School & High schoolers call us 410-481-9292 & #turnUp #92Q #bmore #radio #baltimore #radiolife #thedashow #nyc #hiphop #losangeles #igers #igdaily

Normal / 1 weeks ago

13 Likes

@bella_rose_since1984 @teresitabeach @mizdolly1 @stoppaonline

3 Comments
@ghostface_bza

@ghostface_bza
Probably wanna meet this person the most.

@tweetacruz

@tweetacruz
Then make sure listen @ghostface_bza

@tweetacruz

@tweetacruz
Listen Monday @ghostface_bza

photo

Photo

23 / 25

Caption

This guy tho... Just chillin after dinner last night #lol #loveHim #instababy #instadaily #igers #goodmorning

Rise / 1 weeks ago

55 Likes

@iammanomega @shkiwi @love_coutee @dope_boy_lomax

6 Comments
@dennardwatson

@dennardwatson
@tweetacruz lil man a G with his foot up lol

@tweetacruz

@tweetacruz
Right #already @dennardwatson

@funnykobe24

@funnykobe24
U have a kik @tweetacruz

@tweetacruz

@tweetacruz
No babe I don't @funnykobe24

@hotsauze128

@hotsauze128
Awwwwwwwwwwwwwww

photo

Photo

24 / 25

Caption

#royalFarm #selfie w @sorcezdeniero01 #southBmore #baltimore #radio #radioLife #92Q #theDAfamily

Normal / 1 weeks ago

38 Likes

@amcrow @lucthebest12 @lovely_bri143 @reva_bracelets

3 Comments
@darealsweettee

@darealsweettee
In my hood. Were u there alone or with the station???

@tweetacruz

@tweetacruz
@sorcezdieniro01

@tweetacruz

@tweetacruz
I was with the station @sleek410 & them ..but this was right after we finished at Francis Scott Key:) so hungry

photo

Photo

25 / 25

Caption

I may get shot if I wear this in my hood but I'm very grateful.. s/o to @cypavs & his #Nats #dmv #love #goNats #dcLife #radioLife #tvLife #mlb #espn #sports #billpressshow

Mayfair / 1 weeks ago

28 Likes

@theofficalalecmoen @dejaperez @georgialeith @chap818comic

1 Comments